یکی از مهم‌ترین وسایل در منزل تعداد بی‌شماری از ایرانیان، فرش می‌باشد، از این رو شستشوی هرچند وقت یک‌ بار آن‌ها ضرورتی جهت حفظ آراستگی منزل است. در حال حاضر مشغله زیاد افراد، دیگر فرصتی برای شستشوی فرش با روش‌های سنتی نمی‌گذارد. هر چند فضای کوچک آپارتمان‌ها و صرفه‌جویی در مصرف آب نیز از علت‌های اصلی جهت استفاده از خدمات قالیشویی آنلاین می‌باشد تا شستشوی فرش دستباف و ماشینی خود را به شرکت‌های خدمات منزل بسپاریم. در واقع یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در حفظ و نگهداری قالی‌ها انجام داد، سپردن آن‌ها به قالیشویی امیدان است، چون قالیشویی امیدان خدماتی نظیر شستشوی فرش دستباف و ماشینی و … را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند و این نکته هم لازم به ذکر است که قیمت قالیشویی آنلاین بسیار به‌‌ صرفه بوده و امکان هزینه کم را برای شما فراهم می‌کند.

قیمت قالیشویی آنلاینخدمات قالیشویی آنلاین

در قالیشویی امیدان تمام خدمات شستشو به بهترین و تمیزترین صورت انجام می‌شود. در این مرکز کلیه عملیات شستشو، رفوگری، ریشه‌زنی، مبل‌شویی و … با دقت بالا و تجهیزات کامل صورت می‌گیرد. رفوگران حرفه‌ای با تجربه بسیار زیاد و بهترین امکانات در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند فرش‌های آسیب‌دیده و قدیمی یا فرش‌های سوخته را ترمیم و بازسازی نمایند.
یکی از عواملی که در کیفیت شستشوی قالی‌ها تا حد بسیاری تاثیرگذار است، زمان مناسب شستن این محصول می‌باشد. اغلب در زمان عید نوروز میزان تماس با قالیشویی عباس آباد خیلی زیاد بوده و مردم ایران بیشتر در زمان افزایش دید و بازدید اقدام به شستشوی فرش خود می‌کنند، ولی نکته مهمی که بایستی مورد لحاظ قرار دهید، این است که در این زمان به علت بالا رفتن میزان تقاضا حجم کار زیاد شده و ممکن است قالیشویان قادر به ارائه خدمات به بهترین شکل و شستن فرش شما در حد عالی نباشند.
به همین خاطر اکثر افراد ترجیح می‌دهند که تا یک الی دو ماه باقی مانده به عید نوروز اقدام به سپردن فرش‌های خود به قالیشویی نموده و حداکثر بازدهی و کیفیت را در زمان تحویل قالی خود اخذ نمایند. افزون بر آن، شستشوی قالی در زمان مناسب موجب تحویل به موقع آن نیز خواهد شد.

مزایای خدمات قالیشویی آنلاین

به طور حتم از شنیدن اسم قالیشویی آنلاین متحیر می‌شوید. در آغاز پیدایش وب‌سایت‌های فروش آنلاین، اندیشیدن به خرید آنلاین برای افراد کمی سخت بود، اما در حال حاضر اکثر اشخاص کالا‌های مورد نظر خود را به شیوه اینترنتی خریداری می‌نمایند که قالیشویی هم جدا از این قاعده نیست. در حال حاضر افراد به علت مشغله کاری زیاد، زمان کافی برای شستن فرش‌ها به شیوه سنتی را ندارند، محیط کوچک ساختمان‌ها و صرفه‌جویی در مصرف آب هم از دلایل اصلی جهت به کارگیری این نوع قالیشویی می‌باشد.
شما در طول روز فقط ۲۴ ساعت زمان دارید. این که بخواهید این زمان ارزشمند را صرف مراجعه حضوری به یک دفتر قالیشویی کنید، مسلما برای شما مقرون به صرفه نیست. این در حالی است که شما می‌توانید با صرف زمان کمی از خدمات قالیشویی آنلاین بهره ببرید. رزرو آنلاین قالیشویی توسط قالیشویی امیدان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست و می‌توانید تنها با چند کلیک سفارش خود را به ثبت برسانید.
لازم به ذکر است که در قالیشویی امیدان از سیستم‌ها و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود، به صورتی که هیچ آسیبی به فرش ما وارد نمی‌شود.

صرفه‌جویی در زمان و انرژی

با سپردن فرش‌های خود به قالیشویی آنلاین تمام خدمات اعم از شستشوی فرش دستباف و ماشینی و … را در اسرع وقت دریافت می‌کنید، از این رو مهم‌ترین مزیت خدمات قالیشویی امیدان صرفه‌جویی در زمان و انرژی است.
وقتی از خدمات قالیشویی آنلاین استفاده می‌کنید، دیگر نیاز نیست خودتان نگران مسائل دیگر باشید، فقط کافی‌ست تمام مسائل را به قالیشویی امیدان بسپارید. در واقع با سپردن فرش‌های خود به این مجموعه از خطراتی که در اثر انجام کارهای سنگین رخ می‌دهد، در امان خواهید بود.

عدم وجود محدودیت جغرافیایی

از سایر مزایای قالیشویی آنلاین این است که برای سفارش‌گذاری محدودیت جغرافیایی ندارید، یعنی اگر شما ساکن کرج هستید، حتما نیازی نیست به سراغ قالیشویی محله‌تان بروید، بلکه می‌توانید از خدمات قالیشویی امیدان که در شرق تهران فعالیت دارند، استفاده کنید.

تمیزی و درخشندگی فرش‌ها

قالیشویی امیدان از ماشین‌آلات تخصصی و کادر مجرب و ماهر برای شستشوی قالی‌ها استفاده می‌کند. این مجموعه با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات شستشو و خشکشویی فرش‌ها توانسته اعتبار ویژه‌ای در میان مشتریان عزیز کسب نماید.قالیشویی آنلاین

انتخاب بهترین قالیشویی آنلاین تهران

اگر نیاز به قالیشویی، شستشوی فرش دستباف، ماشینی، رفوگری، ترمیم فرش و … دارید، می‌توانید به آسانی با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از خدمات قالیشویی شرق تهران بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این مرکز دارای اعتبار زیاد و همچنین تکنولوژی به روز و پیشرفته برخوردار است.

استفاده از متخصصین حرفه‌ای

در قالیشویی آنلاین امیدان، متخصصین حرفه‌ای و باتجربه مشغول به فعالیت هستند. متخصصین این مجموعه با استفاده از بهترین مواد شوینده و با آگاهی کامل از جنس فرش شما، به شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی می‌پردازند.

قالیشویی آنلاین

قالیشویی امیدان قیمت شستشوی فرش را بر حسب تعرفه اتحادیه قالیشویی اعلام می‌کند. از طرفی قیمت قالیشویی این مجموعه بر اساس ماشینی یا دستباف بودن فرش، تعداد گره‌های فرش، شیوه شستشو و همچنین لکه‌بری تعیین می‌شود.
در واقع قیمت قالیشویی آنلاین به گونه‌ای است که تمامی افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند، بنابراین با کمترین هزینه قادر به این کار خواهید بود.

استفاده از شوینده‌های مرغوب

مرغوبیت شوینده‌هایی که برای شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حفظ رنگ الیاف فرش فوق‌العاده تاثیرگذار است. برتری تحویل سفارشات به قالیشویی امیدان به این دلیل است که در این مجموعه از شوینده‌های باکیفیت و مرغوب استفاده می‌شود، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن رنگ فرش‌ها باشید و با خیال آسوده می‌توانید فرش‌های نفیس و باارزش خود را به این مجموعه بسپارید.
مجموعه قالیشویی امیدان از کادر حرفه‌ای و آموزش‌دیده استفاده می‌کند که اطلاعات کافی برای شستشوی فرش دستباف، ماشینی و … داشته باشد، زیرا با کوچک‌ترین اشتباه فرش شما آسیب جدی می‌بیند.

تضمین شستشوی فرش

قالیشویی امیدان از بهترین امکانات برای شستشو استفاده می‌کند و احتمال آسیب‌دیدگی را به صفر می‌رساند. این مجموعه تمامی نکاتی که یک قالیشویی آنلاین خوب باید داشته باشد را دارد. با توجه به نکات گفته شده، شما می‌توانید از مزایای قالیشویی آنلاین بهره‌مند شوید.

سایر مزایای قالیشویی آنلایننرخ قالیشویی آنلاین

قالیشویی امیدان مزیت‌هایی زیادی دارد که بهتر است پیش از سفارش خود به مطالعه این موارد هم بپردازید. وقت‌شناس بودن و خوش‌قولی یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از خدمات این مجموعه است که مشتریان با هیچ‌گونه معطلی مواجه نخواهند شد. هنگامی که ثبت سفارش انجام می‌دهید، کارشناسان قالیشویی امیدان خیلی سریع در محل حاضر می‌شوند تا فرش‌ها را به کارگاه قالیشویی منتقل کنند. خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار دقیق و در یک روال منظم صورت می‌گیرد. اگر جزو افرادی هستید که جهت انجام کارهای مختلف، برنامه منظمی دارید و تمایل دارید خدمات مورد نیاز را در زمان معینی دریافت نمایید، به زمان‌بندی این مجموعه اعتماد کنید.
قالیشویی آنلاین برای جا به جایی قالی‌ها از ماشین سرپوشیده استفاده می‌نماید، اگر در فصل زمستان و پاییز قصد شستن فرش و موکت دارید، در این مورد خیالتان آسوده باشد، چون سقف ماشین پوشیده است، برف و باران به فرش‌ها برخورد نمی‌کند. در آخر کار هم فرش را لول و کاور کرده و در زمان تعیین شده درب منزل تحویل مشتریان عزیز داده می‌شود.
قالیشویی امیدان دارای کادری مخصوص جهت ترمیم و مرمت‌کاری فرش دارند، به گونه‌ای که اگر فرش دچار پارگی، سوختگی، خرابی ریشه و مشکلات دیگر باشد، به رفع آن می‌پردازد.
ساعت کاری در این مجموعه طوری است که حتی در ایام تعطیل هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد و شما می‌توانید در هر ساعت از ایام هفته حتی در روزهای تعطیل با کارشناسان قالیشویی امیدان تماس بگیرید و تقاضای خدمات مورد نیاز خود را داشته باشید.

مراحل شستشو فرش دستباف

برای شستن فرش دستباف در قالیشویی امیدان مراحل متعددی انجام می‌شود که در این نوشته قصد داریم به آن‌ها بپردازیم. در اولین مرحله برای قالی‌هایی که دارای خاک زیادی هستند از دستگاه خاک‌گیر جهت گرفتن گرد و خاک استفاده می‌شود، با این کار کلیه گرد و غبار‌هایی که وارد فرش شده‌اند، خارج خواهند شد. جهت گردگیری کامل فرش ۱ ساعت زمان لازم است، البته اگر فرش کوچک باشد، زمان کمتری را خواهد برد.
پس از آن که فرش به صورت کامل عاری از هرگونه گرد و خاکی شد، فرش وارد مرحله دوم خواهد شد. در این مرحله ابتدا فرش را خیس نموده و سپس مواد شوینده مخصوص فرش به آن اضافه خواهد شد و در نهایت دستگاه شستشو روی فرش‌ها حرکت خواهند کرد و شروع به شستن قالی می‌کنند که با این کار قسمت‌های تیره و چرک گرفته فرش به صورت کامل پاک خواهند شد.
لازم به ذکر است که این مرحله تقریبا برای هر قالی میان ۱ تا ۳ ساعت زمان می‌برد و البته سایز فرش در مدت زمان کار تاثیرگذار می‌باشد.
هنگامی که شستشو کامل فرش‌ها انجام شد، نوبت به مرحله آب‌کشی می‌رسد که با استفاده از دوش‌های پخش‌کننده آب، کل فرش به صورت کامل آب‌کشی خواهد شد، به گونه‌ای که در داخل فرش هیچ‌گونه مواد شوینده‌ای باقی نمی‌ماند.
سپس فرش‌های لول شده جهت انجام عملیات سریع آب‌گیری داخل دستگاه قرار می‌گیرند، این دستگاه با چرخش و همچنین با نیروی گریز از مرکز موجب می‌شود تا آب‌های داخل فرش از آن خارج گردد.
سپس فرش از دستگاه خارج شده و برای خشک کردن به صورت پشت و رو به آفتاب آویزان خواهند شد تا در برابر نور خورشید ضدعفونی شوند و بوی حاصل از رطوبت از آن خارج گردد.

مراحل شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی امیدان شامل پنج مرحله می‌باشد که در ادامه به اختصار توضیح داده می‌شود. در مرحله اول فرش‌های خشک و خیس جدا می‌شوند و سپس وارد مرحله غبارگیری می‌رسند که قبل از شست و شو می‌بایست گرد وغبار ته گره‌های فرش خارج گردد، برای این کار در قالیشویی امیدان از ماشین غبارگیری استفاده می‌شود. این دستگاه به وسیله برس غلتکی، گرد و غبار موجود در گره‌ها و پرز موجود در الیاف سطح فرش را از آن جدا می‌نماید.
در آخر این مرحله فرش‌ها با دقت و ظرافت خاصی بازرسی می‌شوند تا در صورت وجود پوسیدگی، سوراخ یا لکه ابتدا ترمیم و لکه‌بری انجام گیرد.
سپس مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت کار یعنی مرحله شستشو و آب‌کشی است، زیرا که عوامل زیادی دخیل هستند که می‌توانند برای فرش‌ها مضر باشند و بایستی با دقت مورد ارزیابی قرار گیرند.
لازم به ذکر است که شوینده‌های مورد استفاده در کارخانه قالیشویی امیدان مخصوص فرش و با PH استاندارد بوده و برای فرش‌های ماشینی خاص که دارای الیاف ابریشم، فانتزی، بلژیکی و … هستند از شوینده‌های نانو استفاده می‌شود.
بعد از عملیات شستشوی فرش‌ها وارد مرحله آب‌گیری و خشک کردن می‌رسد. در این مرحله ابتدا آب باقی مانده از روی فرش جدا شده و سپس رطوبت الیاف گرفته می‌شود.
در قالیشویی امیدان این مرحله با استفاده از تجهیزات استاندارد و تخصصی برای جا به جایی و خشک کردن فرش‌ها انجام می‌گیرد.
در پایان کار فرش‌های شسته شده که در کل مراحل در کمال دقت و امانتداری با استفاده از تجهیزات به روز همراه با بهترین مواد اولیه و همچنین تحت نظر استادکاران باتجربه حمل، خشک و رول می‌شوند، سپس داخل کاور بهداشتی بسته‌بندی شده و نزد صاحبان خود بازگردانده می‌شوند.

نحوه شستشو انواع فرش در قالیشویی آنلاین

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ساکن تهران می‌باشید و برای شستشوی فرش به دنبال قالیشویی معتبر و مجاز زیر نظر اتحادیه رسمی باشد، هستید، قالیشویی امیدان گزینه مناسبی برای شماست. این قالیشویی به نحوه صحیح شستشوی فرش‌ها با استفاده از مواد شوینده مارک‌دار می‌پردازد تا طول عمر قالی‌ها طولانی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *