شستشوی تابلو فرش

شستشوی تابلو فرش ، کاری است که نیاز به تجربه بالا و تخصص دارد و از عهده هر قالیشویی بر نمی آید. با توجه به این که تابلوفرش ها در اغلب موارد نقش تزیینی دارند؛ بسیار مهم است که طراوت و زیبایی خود را حفظ کنند. در مجموع، با توجه به این که تابلوفرش ها به طور معمول نفیس و با ارزش هستند؛ شستن تابلو فرش ، کاری تخصصی تر و حساس تر از شستن دیگر انواع فرش و قالی است.

شستن تابلو فرشانتخاب قالیشویی برای شستشوی تابلو فرش تهران

اکثر قالیشویی ها فقط برروی خدمات شستشوی فرش و قالی متمرکز هستند. این به این معناست که پرسنل این قالیشویی ها غالبا تجربیات کافی در زمینه شستن تابلو فرش ندارند. البته ممکن است شستشوی تابلوفرش را قبول کنند؛ اما نمی توان اطمینان داشت که خدمات درجه یک و عالی در این زمینه ارائه دهند.

برای یافتن یک قالیشویی که خدمات شستشوی تابلو فرش تهران را به نحو احسن انجام دهد؛ شما باید به سوابق و تجربیات، شوینده ها و روش های مورد استفاده، بیمه و هزینه انواع خدمات، زمان تحویل تابلوفرش و موارد متنوع دیگری توجه کنید. قالیشویی امیدان، یک قالیشویی پیشرو و موفق در زمینه ارائه انواع خدمات قالیشویی از جمله شستشوی تابلو فرش تهران می باشد.

شستن فرش دستباف تهرانچرا قالیشویی امیدان را انتخاب کنیم؟

همان طور که پیش تر گفتیم؛ قالیشویی امیدان یک انتخاب عالی برای خدمات شستشوی تابلو فرش تهران می باشد. شما می توانید شستن تابلوفرش های دستباف و ماشینی خود را با خیال راحت به این شرکت قالیشویی بسپارید. ویژگی های مثبت قالیشویی باعث شده که ما این قالیشویی را برای شستشوی تابلو فرش هایتان به شما پیشنهاد کنیم. در ادامه به برخی از ویژگی های مثبت مهم و کلیدی قالیشویی امیدان که این قالیشویی را از بقیه قالیشویی ها متمایز می کند؛ اشاره می کنیم:

الف. فعالیت های مطمئن و قانونی

یکی از نکات مهم در انتخاب یک قالیشویی این است که حتما دارای مجوز رسمی باشد. وقتی یک قالیشویی مجوز دارد؛ این به آن معناست که به صورت قانونی فعالیت می کند. فعالیت قانونی یک قالیشویی می تواند به شما مشتریان اطمینان نسبی بدهد که اگر مشکلی در ارائه خدمات پیش بیاید؛ می توانید از طریق قانونی اقدام کنید.

به هیچ وجه نباید به یک قالیشویی که مجوز رسمی ندارد و یا مجوز رسمی خود را ارائه  نمی دهد؛ اطمینان کنید. یکی از مواردی که قالیشویی امیدان را تبدیل به یک قالیشویی مطمئن می کند؛ داشتنِ مجوز رسمی است. علاوه بر آن، قالیشویی امیدان زیر نظر اتحادیه قالیشویی های کشور فعالیت می کند. عضویت در این اتحادیه نیز مهر تائید دیگری بر کیفیت خدمات این قالیشویی معتبر می باشد.

ب. تحویل به موقع فرش ها

یکی از ویژگی های یک قالیشویی خوب که می توانید برای شستن تابلوفرش ها و فرش های خود به آن اعتماد کنید؛ تحویل به موقع فرش هاست. تحویل به موقع فرش ها تابعی از نظم و سرعت یک قالیشویی است. هر دوی این موارد، معیارهای مهم و کلیدی در ارائه خدمات قالیشویی هستند. وقتی شستشوی تابلوفرش ها و فرش های خود را به یک قالیشویی می سپاریم؛ توقع داریم که فرش ها را به موقع تحویل بدهند. در غیر این صورت، کیفیت خدمات قالیشویی زیر سوال می رود.

پرسنل قالیشویی امیدان، هر روز هفته به صورت بیست و چهار ساعته و مداوم پاسخگوی شما مشتریان محترم خواهند بود. فرش ها و تابلو فرش های شما در مدت چهل و هشت ساعت (دو روز) پاکیزه و با طراوت به شما تحویل داده خواهند شد. با انتخاب قالیشویی امیدان برای شستشوی تابلوفرش ها و فرش های خود، کیفیت و سرعت را به صورت هم زمان تجربه خواهید کرد.

ج. تنوع خدمات

یک قالیشویی درجه یک، باید قادر به ارائه دادن انواع و اقسام خدمات مختلف قالیشویی باشد. البته این نکته نیز بسیار مهم است که این خدمات مختلف، همگی با کیفیت و تخصصی ارائه شوند. به عنوان مثال، شستشوی فرش دستباف تفاوت زیادی با شستشوی فرش ماشینی دارد. یک شرکت قالیشویی خوب و مناسب باید پرسنل مجربی داشته باشد که تجربه کار با انواع فرش و قالی و قالیچه و گلیم و…را داشته باشند.

تنوع خدمات یکی دیگر از برتری های مثال زدنی قالیشویی امیدان است. این قالیشویی انواع خدمات قالیشویی از جمله شستشوی فرش ابریشم، قالیشویی، رفوگری فرش، ریشه بافی فرش و شستشوی تابلو فرش را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. هر یک از این خدمات نیاز به تخصص و تجربه دارد؛این قالیشویی درجه یک جنوب تهران با پرسنل مجرب خود همه را به بهترین شکل انجام میدهد.

د. کیفیت خدمات قالیشویی

مهم ترین موردی که باید در انتخاب یک قالیشویی مناسب به آن دقت و توجه کرد؛ کیفیت خدمات قالیشویی است. مجوز قانونی، بهترین شوینده ها، مناسب ترین قیمت و تنوع بالای خدمات، هیچ یک با کیفیت خدمات یک قالیشویی قابل مقایسه نیستند. وقتی شستشوی تابلو فرش ها و فرش های خود را به یک قالیشویی می سپاریم؛ پیش از هرچیز برایمان مهم است که فرش هایی تمیز، پاکیزه و با طراوت تحویل بگیریم.در شستن تابلوفرش ها، فرش ها و قالی ها، دو استاندارد اصلی وجود دارد که هر قالیشویی باید رعایت کند:

استاندارد اول:

 اول آن که فرش ها باید از هرگونه آلودگی و لکه و بوی بد و … به طور کامل پاک و تمیز شوند. این کار برای هر فرش متفاوت است. هرگز نمی توان با روشی که یک فرش ابریشمی شسته می شود؛ یک فرش پشمی را شست.الیاف فرش های پشمی بلندتر و سخت تر بوده و نیاز به انرژی بیشتری برای پاک شدن دارند.

قالیشویی امیدان، بهترین قالیشویی در جنوب تهران، هر نوع آلودگی و لکه را از فرش های شما پاک کرده و فرش ها و تابلوفرش هایتان را تمیز و پاکیزه به شما تحویل می دهد.

استاندارد دوم:

دوم هم این که در حینی که فرش ها به طور کامل تمیز می شوند؛ نباید هیچ گونه آسیبی ببینند. به خصوص وقتی صحبت از شستن تابلو فرش های دستباف و ماشینی می شود؛ باید این نکته کاملا درنظر گرفته شود که در روند شستشوی تابلو فرش ، از هرگونه فرسایش الیاف و تار و پود آن یا آسیب به رنگبندی آن جلوگیری شود.

پرسنل مجرب و متخصص قالیشویی امیدان، شستشوی تابلو فرش ها و فرش های شما را با دقت بالا انجام می دهند تا فرش های شما هیچ گونه آسیبی در حین شستشو نبینند و دستخوش هیچ گونه فرسایشی نشوند.

نکات دیگر:

پس از بررسی این دو استاندارد اصلی، می توان به موارد فرعی هم اشاره کرد. مثلا این نکته بسیار مهم است که فرش باید حین آبکشی به طور کامل از شوینده ها پاک شود. در غیر این صورت، مواد شوینده باقی مانده در فرش ها(به خصوص اگر در شستشوی فرش ها از محلول های شوینده شیمیایی استفاده شده باشد) ممکن است به الیاف فرش آسیب بزند و یا باعث آلودگی هوا و ایجاد مشکلات تنفسی و حساسیت های پوستی در افراد شود.

مورد دیگر هم این که مرحله خشک شدن فرش، به خصوص در روند شستشوی تابلو فرش ها، بسیار مهم است. در صورتی که فرش ها و تابلوفرش ها مدت زیادی خیس باقی بمانند و یا در شرایط غرقابی قرار بگیرند؛ ممکن است دچار فرسایش شوند یا انسجام الیاف و تار و پود خود را از دست بدهند. به علاوه، اگر اختلالی در شستن و خشک شدن فرش ها و تابلوفرش ها رخ دهد؛ ممکن است رنگبندی آن ها نیز آسیب ببیند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند.

در قالیشویی امیدان، پرسنل توجه خاصی به مرحله آب کشی و خشک شدن فرش ها دارند. آن ها از بهترین متدهای آب کشی و خشک کردن فرش ها استفاده می کنند تا از هرگونه آسیب احتمالی به الیاف و رنگبندی فرش ها و تابلوفرش های شما جلوگیری کنند.

ه. هزینه خدمات قالیشویی

هزینه و کیفیت خدمات قالیشویی، هر دو معیارهای بسیار مهم معرف یک قالیشویی خوب هستند. این دو مورد در کنار هم تاثیر به سزایی در انتخاب یک قالیشویی مناسب برای انجام خدمات قالیشویی از قبیل شستن تابلوفرش ها، فرش ها و قالی ها دارند. در بخش قبل همین متن، در مورد کیفیت خدمات قالیشویی و موارد نشان دهنده کیفیت این خدمات صحبت کردیم. در این بخش نیز به هزینه خدمات قالیشویی می پردازیم.

هزینه شستن تابلو فرش موارد موثر بر قیمت خدمات قالیشویی

به طور معمول موارد مختلفی بر قیمت تمام شده انواع خدمات قالیشویی تاثیر می گذارند. این موارد را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: موارد مربوط به ویژگی های فرش و موارد مربوط به شستشو

  1. عمر فرش:

اولین موردی که بر قیمت خدمات قالیشویی تاثیر می گذارد عمر فرش است. شستن فرش های جدید از شستن فرش های قدیمی راحت تر است. اول به این دلیل که معمولا به نسبت تمیزتر هستند و دوم به این دلیل که تار و پود منسجم تری دارند. این به این معناست که امکان فرسایش در فرش های قدیمی بیشتر از فرش های جدید است. در نتیجه، دقت بیشتری هنگام شستن فرش های قدیمی نسبت به شستن فرش های جدید لازم است. به همین دلیل معمولا هزینه شستشوی فرش های قدیمی بیشتر است.

  1. اندازه فرش:

واضح است که هرچه اندازه فرش بزرگتر باشد؛ زمان بیشتری برای شستن آن لازم است. از طرفی، یک فرش بزرگ نیاز به مواد شوینده بیشتری در مقایسه با یک فرش کوچکتر دارد. پس می توان این طور نتیجه گیری کرد که شستشوی یک فرش بزرگ هزینه بیشتری نسبت به شستشوی یک فرش کوچکتر دارد؛ البته اگر قیمت را بر واحد اندازه فرش حساب کنند. در اکثر موارد قالیشویی ها علاوه بر محاسب هزینه بر واحد اندازه فرش، مبلغی را به عنوان حق الزحمه ثابت برای هر فرش حساب می کنند. در نتیجه شستن یک فرش بزرگ به صرفه تر از شستن دو فرش کوچکتر می باشد.

  1. جنس فرش:

هرگز نمی توانیم فرش های ابریشمی و فرش های بافته شده از الیاف مصنوعی را با یک روش بشوییم. روش شستشوی تابلو فرش های دستباف و ماشینی نیز با هم متفاوت است. هر چه شستشوی فرش سخت تر و نیازمند توجه بیشتری باشد؛ هزینه خدمات قالیشویی روی آن بیشتر خواهد بود.

  1. نوع شوینده مورد استفاده:

برای شستشوی فرش های مختلف، از شوینده های مختلفی استفاده می شود. شوینده ها به طور کلی به دو نوع اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از: محلول های شوینده شیمیایی و محلول های شوینده زیست تخریب پذیر

به طور معمول، محلول های شوینده شیمیایی که ارزان تر هستند؛ می توانند به فرش شما و حتی سلامتی شما آسیب بزنند. در مقابل، محلول های شوینده زیست تخریب پذیر یا اصطلاحا “سبز”، سازگار با محیط زیست بوده و زیانی برای فرش شما و خود شما نخواهند داشت. انتخاب شوینده های مناسب و سازگار با محیط زیست با توجه به فوایدی که دارند همواره یک انتخاب عاقلانه و منطقی به شمار می رود.

* قالیشویی امیدان، از بهترین و با کیفیت ترین شوینده های خارجی استفاده می کند که در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند و کاملا مقرون به صرفه می باشند. پرسنل مجرب این قالیشویی برای هر نوع و جنس فرش و تابلوفرش، از متدهای شستشوی مناسب استفاده می کنند تا فرش های شما به طور کامل پاکسازی شده و هیچ گونه آسیبی نبینند.*

تابلو فرش شستشوقیمت مناسب خدمات قالیشویی

شاید در ذهن خیلی از ما این سوال مطرح باشد که: قیمت مناسب هر یک از خدمات قالیشویی چقدر است؟

اشتباهی که اکثر ما مرتکب آن می شویم این است که فکر می کنیم منظور از قیمت مناسب خدمات، خدمات ارزان است؛ در حالی که اصلا این طور نیست. این که یک قالیشویی تعرفه خدمات خود را بیش از حد ارزان قرار دهد نشانه خوبی نیست. این می تواند به این معنا باشد که خدماتی که قالیشویی فوق الذکر ارائه می دهد بی کیفیت و نامناسب است. پس بهتر است به خاطر کمی صرفه جویی در پی انتخاب ارزان ترین قالیشویی نباشیم و به کیفیت خدمات اهمیت بیشتری بدهیم.

نکته دیگری که باید بدانیم این است که همه قالیشویی های خوب و باکیفیت، گران قیمت نیستند و تعرفه های خیلی بالا ندارند. این که یک قالیشویی هزینه های بسیار بالایی برای خدمات خود در نظر گرفته باشد؛ نشان دهنده این نیست که خدمات درجه یک و متفاوتی ارائه می دهد.

بهترین قیمت خدمات قالیشویی، قیمتی است که بر اساس تعرفه های تعیین شده در اتحادیه قالیشویی های کشور( که با تفکر و تعمل و مشورت های بسیار تعیین می شود) مطابقت تقریبی داشته باشد. قالیشویی امیدان، بهترین قالیشویی برای ارائه خدماتی نظیر شستشوی تابلو فرش ها و فرش های شما، تعرفه های خدمات قالیشویی خود از قبیل شستن تابلو فرش ها، فرش ها و قالی های خود را بر اساس مصواب اتحادیه قالیشویی ها تعیین کرده است. با انتخاب قالیشویی امیدان، از کیفیت، دقت و تخصص با مناسب ترین قیمت ها لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *