قالیشویی شمال تهران

بهترین مراکز قالیشویی در شمال تهران با استفاده از به روزترین تجهیزات و امکانات روز به روز خدمات بیشتری را عرضه می کنند. در منطقه شمالی تهران با توجه به سطح اقتصادی و مشغله افراد، دیگر خبری از شستشوی فرش در منزل نیست. در این منطقه بیشتر از دیگر مناطق تهران و ایران، افراد از مراکز خدماتی برای امورات خود کمک می گیرند. به همین دلیل خدمات فرش شویی در شمال تهران بسیار پرطرفدار است. با توجه به این موضوع قالیشویی ها در این منطقه تمامی خدمات مورد نیاز افراد را ارائه می دهند. چنان که برخی از این مراکز بر اساس نیاز مردم در زمینه ارائه خدمات دیگری مانند شستشوی مبل فعالیت دارند. اما مطلب اصلی این است که همه آن ها معتبر و منصف نیستند. برای یافتن معتبرترین قالیشویی در این منطقه با خدمات ارزان باید از تفاوت آن ها با مراکز دیگر مطلع باشید.

تفاوت ویژگی های معتبرترین قالیشویی در شمال تهران با مراکز دیگر

در شمال تهران قالیشویی ها بیش از هر جای دیگر طرفدار دارند. البته نه تنها قالیشویی ها بلکه کلیه مراکز خدماتی در چنین شرایطی هستند. چرا که در این منطقه افرادی سکونت دارند که اوضاع مالی آن ها پاسخگوی هزینه های خدمات مختلف مانند شستشوی فرش است. همچنین بیشتر آن ها شاغل و دارای مشغله هایی هستند که زمانی برای شستن قالی ها باقی نمی گذارد.تفاوت ویژگی های معتبرترین قالیشویی در شمال تهران با مراکز دیگر

به همین خاطر مراکز قالیشویی بسیاری در این منطقه فعالیت دارند اما تنها برخی از آن ها اعتبار و انصافی زبانزد است. اگر شما نیز به دنبال چنین مراکزی هستید که خیال شما از انصاف و اعتبار آن ها آسوده باشد، باید با تفاوت ویژگی های آن ها با مراکز دیگر آشنا شوید. این تفاوت ها عبارت هستند از:

عضویت در اتحادیه قالیشویی

مجموعه های معتبر در شمال تهران، اعتبار خود را مدیون اتحادیه قالیشویی هستند. زیرا یکی از اصلی ترین تفاوت های آن ها با مراکز دیگر این است که این فرش شویی ها عضویت رسمی در اتحادیه دارند. این عضویت برای آن ها سند اطمینان محسوب می شود که مشتریان را جلب می کند.

زیرا عضویت یک قالیشویی در اتحادیه به معنای فراهم شدن شرایط زیر برای مشتریان است:

  • امکان بهره مندی از خدمات مختلف و مورد نظر اتحادیه؛
  • قیمت گذاری متناسب با تعرفه های اتحادیه؛
  • امکان شکایت و دریافت خسارت تحت هر شرایطی و در صورت بروز هر گونه مشکل.

بنابراین با مراجعه به این مراکز قالیشویی در شمال تهران خیال شما از بابت خدمات مورد نیاز، کیفیت و قیمت آن ها آسوده خواهد بود.

پیشرفت روز به روز از نظر امکانات

افرادی که در منطقه شمالی تهران زندگی می کنند، با تمامی پیشرفت های روز دنیا آشنایی دارند. همچنین از کلیه این پیشرفت ها و امکانات برای زندگی بهتر استفاده می کنند. به همین دلیل بهترین مراکز قالیشویی تهران در این منطقه همگام با پیشرفت های دنیا پیش می روند. به طوری که در آن ها به روزترین امکانات و تجهیزات برای شستشوی فرش وجود دارد. با توجه به این موضوع شستن انواع قالی ها در این مجموعه ها به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. به همین دلیل مشتریان زیاد و به دنبال آن اعتبار قابل توجهی دارند.

افزایش خدمات با توجه به نیاز مردم

یکی دیگر از تفاوت های این دسته از مراکز قالیشویی با همکاران آن ها به خدمات به این مجموعه ها مربوط می شود. جالب است بدانید که خدمات این مراکز از نظر تعداد، نوع خدمات و شکل ارائه با دیگر قالیشویی ها بسیار متفاوت هستند. زیرا در این مجموعه ها اولویت با مشتریان است. چنان که همیشه نیازهای مشتری را در نظر می گیرند و تلاش می کنند برای رفع آن نیازها، خدمات جدیدی ارائه دهند. به همین خاطر اگر به این مراکز قالیشویی در شمال تهران مانند قالیشویی امیدان مراجعه کنید، متوجه می شوید که خدمات خاصی دارد. بسیاری از این خدمات اگرچه برای مردم ساکن در منطقه شمالی تهران کاربردی هستند اما در دیگر قالیشویی ها به چشم نمی خورند.

تفاوت معتبرترین قالیشویی شمال تهران با دیگر مراکز از نظر خدمات

قالیشویی های معتبر و منصف شمال تهران نه تنها از نظر ویژگی ها بلکه از لحاظ خدمات با مراکز دیگر تفاوت های چشمگیری دارند. منظور از تفاوت خدمات، تعداد زیاد آن ها نیست بلکه چگونگی ارائه است. در ادامه با خدمات این مراکز به صورت کامل آشنا می شوید:

شست و شوی انواع قالی ها بدون محدودیت

مهم ترین تفاوت معتبرترین مراکز قالیشویی منطقه ۱ با دیگر مجموعه ها این است که خدمات آن ها محدودیت ندارد. اصلی ترین خدماتی که در قالیشویی ها ارائه می شود، شستشوی فرش است. در بسیاری از این مجموعه ها این خدمات با محدودیت های خاصی ارائه می شود. به عنوان مثال قالی هایی که متراژ و ویژگی های به خصوصی دارند را شستشو نمی دهند. این در حالی است که در قالیشویی های معتبر شمال تهران تمامی قالی ها با انواع خصوصیات شسته می شوند و خدمات گوناگونی در زمینه شستشوی فرش دارند. اگر بخواهیم خدمات آن ها را در این زمینه دسته بندی کنیم، عبارت هستند از:

شستشوی قالی های ماشینی

پرکاربردترین خدماتی که در معتبرترین و منصف ترین قالیشویی در شمال تهران ارائه می شود، شست و شوی انواع قالی های ماشینی است. در این مجموعه ها انواع فرش های ماشینی با استفاده از دستگاه های قالیشویی به روز دنیا شسته می شوند. همچنین مراحل آبکشی، آبگیری و خشک کردن در این فرش شویی ها با کمک دستگاه های تمام اتوماتیک و جدیدترین امکانات انجام می شود. به همین دلیل نه تنها هیچ نیروی انسانی در مراحل شستشوی قالی های ماشینی دخالت ندارد بلکه در کوتاه ترین زمان این کار انجام می شود.

علاوه بر این هیچ محدودیتی در شستشوی قالی های ماشینی وجود ندارد. اگر قالی ماشینی خاصی داشته باشید، به احتمال زیاد با این مشکل مواجه شده اید که برخی مراکز شستشوی آن را نمی پذیرند. این در حالی است که در قالیشویی های معتبر شمال تهران دست رد به هیچ فرش زده نمی شود. قالی شما پرزبلند باشد یا پرز کوتاه، آسیب دیده باشد یا سالم و هر متراژی که داشته باشد، در این مراکز شسته می شود.

شستشوی فرش های دستباف

در بهترین قالیشویی شمال تهران برخلاف بسیاری از قالیشویی ها، خدمات شستشوی قالی های دستباف نیز وجود دارد. از آنجاکه قالی های دستباف بسیار حساس و قیمتی هستند، بسیاری از مراکز زیر بار شستن آن ها نمی روند. زیرا کوچک ترین آسیب به این فرش ها، خسارت های گزافی دارد و کم تر مجموعه ای این ریسک را می پذیرد.

قالیشویی شمال تهران

مراکز معتبر قالیشویی در شمال تهران به دلیل اطمینان کامل از امکانات خود یکی از این مراکز به شمار می رود. این مجموعه ها به راحتی شستشوی قالی های دستباف را انجام می دهند. در این فرش شویی ها شستشوی قالی دستباف بدون دستگاه و با روش دستی انجام می شود. به همین دلیل امکان آسیب به فرش وجود ندارد و با دقت بسیار بالا قالی های دستباف را لکه بری و تمیز می کنند.

بنابراین با مراجعه به این مراکز قالیشویی منطقه ۳ و بهره مندی از خدمات شست و شوی قالی های دستباف هرگز با مشکلاتی مانند اختلاط رنگ در قالی مواجه نخواهید شد.

شستشوی انواع قالی در ابعاد گوناگون

در معتبرترین فرش شویی شمال تهران هرگز نمی شنوید که قالی شما متراژ ایده آلی ندارد و شستشوی آن پذیرفته نمی شود! اگرچه بسیاری از مراکز قالیشویی تنها فرش هایی با متراژ و ابعاد خاص را شستشو می دهند اما قالیشویی های معتبر شمال تهران جز آن ها نیستند. در این مجموعه ها امکانات و دستگاه های مناسب برای شستن انواع قالی ها در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارد. به همین دلیل اگر فرشی با ابعاد خاص دارید، می توانید آن را به مراکز قالیشویی در شمال تهران بسپارید و با پرداخت هزینه مناسب، آن را تمیز و سالم دریافت کنید.

شستشوی انواع تابلو فرش

تابلو فرش ها گاهی اوقات نسبت به قالی ها گران قیمت تر هستند و بیشتر مردمان ساکن شمال تهران از آن ها برای زینت منزل خود استفاده می کنند. اگرچه تابلو فرش به اندازه قالی ها کثیف نمی شود اما گرد و غبار آن اگر تمیز نشود، مشکلاتی همچون پوسیدگی را به همراه دارد. به همین دلیل شستن تابلو فرش ها نسبت به قالی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و در عین حال کمتر قالیشویی را پیدا می کنید که این خدمات را داشته باشد. معتبرترین قالیشویی های شمال تهران این کار را انجام می دهند. شستشوی تابلو فرش یکی از خدمات تخصصی این مراکز است که با دقت و تجهیزات حرفه ای انجام می شود.

به طوری که نه تنها هیچ آسیبی به تابلو فرش شما وارد نخواهد شد بلکه آن را درخشان و زیبا تحویل می گیرید و جلوه ای تازه به فضا می بخشید.

تعمیرات فرش

در قالیشویی های فعال در شمال تهران، خدمات به شستن قالی ها محدود نیست و تعمیرات آن ها را نیز در بر می گیرد. بدین معنا که اگر قالی شما آسیب دیده باشد، نه تنها شستشوی آن را انجام می دهند بلکه امکان تعمیر فرش در این مراکز وجود دارد. از جمله خدمات تعمیری که در معتبرترین مراکز قالیشویی در شمال تهران ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:تعمیرات فرش در قالیشویی امیدان شمال تهران

  • رفوگری؛
  • لکه برداری؛
  • ترمیم؛
  • ریشه بافی.

مبل شویی

در گذشته پرکابردترین اجزای منازل، فرش ها بودند و به همین دلیل شستشوی آن ها اهمیت بسیاری داشت. این در حالی است که امروزه مبل ها نسبت به قالی ها پرکاربردتر شده اند و بیشتر در معرض کثیفی قرار دارند.خدمات مبلشویی در قالیشویی شمال تهران به همین خاطر می توان گفت افراد بیش از آنکه به شستشوی قالی های خود بیندیشند، به تمیز کردن مبل ها فکر می کنند. با توجه به این موضوع، خدمات دیگری که در قالیشویی های معتبر شمال تهران عرضه می شود، مبل شویی است. خدمات مبل شویی این مراکز با کمک تجهیزات حرفه ای، توسط افراد ماهر و در محل انجام می شود.

شستشوی تشک در محل

تشک یکی از اجزای منازل است که شستشوی آن به هیچ عنوان در منزل ممکن نیست. بسیاری از قالیشویی ها نیز با توجه به دشواری حمل و نقل و شستن تشک، در این زمینه هیچ خدماتی ندارند. اما مراکز قالیشویی در شمال تهران مانند مجموعه های قالیشویی نیاوران، خدماتی تحت عنوان شستشوی تشک در محل دارند.

در واقع مراحل شستن تشک را به طور کامل در محل انجام می دهند و نیازی به حمل و نقل نیست. بنابراین با وجود این خدمات دیگر از بابت لکه های زرد، لکه های عرق و خون روی تشک نگرانی نداشته باشید.

منصف ترین و بهترین فرش شویی شمال تهران کجاست؟

حال که متوجه شدید مراکز قالیشویی معتبر و منصف شمال تهران تا چه اندازه با دیگر فرش شویی ها تفاوت دارند، آیا می دانید بهترین آن ها کدام است؟ قالیشویی امیدان با تجربه ای بیش از ۲۰ سال در این زمینه یکی از این مراکز به شمار می رود. زیرا امیدان نه تنها عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویی دارد بلکه کلیه خدمات ذکر شده را به مشتریان ارائه می دهد. نکته مهم تر درباره مجموعه ما این است که با وجود ارائه خدمات زیاد با بالاترین کیفیت، قیمت گذاری منصفانه و بر اساس قوانین اتحادیه داریم.

همچنین نه تنها نیازی به نگرانی از بابت صرف بودجه نیست بلکه از بابت صرف زمان کمتر با ثبت سفارش در امیدان اطمینان داشته باشید. زیرا در مرکز قالیشویی ما به عنوان معتبرترین قالیشویی در شمال تهران می توانید سفارش خود را از طریق راه های زیر ثبت کنید:

  • تماس؛
  • ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت؛
  • ثبت سفارش از طریق واتساپ.

بنابراین با ثبت سفارش شستشوی قالی، مبل یا تشک خود در بهترین فرش شویی شمال تهران، در زمان و بودجه خود صرفه جویی و وسایل خود را تمیز دریافت کنید.

قول آخر

با توجه به مشغله ها و سطح مالی مردمان ساکن در شمال تهران، قالیشویی های این منطقه پرطرفدارتر هستند. به همین دلیل مراکز بسیاری با این خدمات در منطقه شمالی تهران فعالیت می کنند اما همه آن ها منصف و معتبر نیستند. معتبرترین و منصف ترین مراکز قالیشویی در شمال تهران ویژگی ها و خدمات مخصوص خود را دارند. این مراکز عضو اتحادیه هستند، از جدیدترین امکانات استفاده می کنند و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه می دهند. به همین دلیل در این قالیشویی ها بیش ترین خدمات از شستشوی کلیه قالی ها با خصوصیات مختلف گرفته تا تعمیر آن ها و شستن مبل و تشک ارائه می شود. قالیشویی امیدان یکی از این مراکز است که با عضویت در اتحادیه قالیشویی، این خدمات را با مناسب ترین هزینه ارائه می دهد. امکان بهره مندی از خدمات امیدان با تماس یا از طریق ثبت سفارش در سایت یا واتساپ وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *