خدمات قالیشویی در سیدخندان امروزه یکی از خدمات مورد توجه بسیاری از مردم است. با تغییر نگرش به زندگی و استفاده از آپارتمان‌ها به جای خانه‌های با حیاط، بسیاری به دنبال مکان‌هایی برای شست‌وشوی فرش‌های خود می‌گردند. شست‌وشوی دستی فرش‌ها علاوه بر دشواری و اتلاف انرژی، نمی‌تواند آلودگی‌های فرش را به‌طور کامل از بین ببرد. اما با انتخاب بهترین فرش شویی در سیدخندان، می‌توانید بدون هیچ زحمتی و در کمترین زمان فرش‌های تمیز و عالی را دریافت کنید. بنابراین، برای بهره‌مندی از بهترین خدمات، می‌بایست مجموعه‌ای را انتخاب کنید که در زمینه شستشوی فرش شناخته‌شده و با اعتماد مردم باشد.

از مشخصه های مشهود قالیشویی سید خندان (امیدان) شستن فرش ها بدون خالت انسان؛ به صورت تمام اتوماتیک و مکانیزه می باشد.

تفاوت بهترین قالیشویی سیدخندان با مراکز دیگر!

دیگر شستشوی فرش را در خانه کنار بگذارید و از خدمات شستشوی قالی در مراکز قالیشویی استفاده کنید. اما آیا می دانید به کدام قالیشویی برای شستن فرش های خود مراجعه کنید؟ از آنجا که تعداد مراکز قالیشویی فعال در مناطق گوناگون تهران از جمله سید خندان زیاد است، شما برای بهره مندی از خدمات بی نظیر باید بهترین مجموعه را انتخاب کنید.
تفاوت بهترین قالیشویی سیدخندان با مراکز دیگر!
یکی از تفاوت های قالیشویی سیدخندان با مراکز دیگر این است که این مرکز عضو رسمی اتحادیه قالیشویان می باشد.
بهترین ها از نظر ویژگی ها و خدماتی که ارائه می دهند با دیگر مراکز تفاوت های بسیاری دارند. در واقع به خاطر همین تفاوت ها است که به عنوان بهترین شناخته می شوند و نسبت به دیگر مجموعه ها برتری بیشتری دارند.
به همین دلیل برای پیدا کردن این مراکز و استفاده از خدمات آن ها، ابتدا باید از این تفاوت ها مطلع شوید. در این رابطه باید بدانید مهم ترین تفاوت های بهترین قالیشویی در شرق تهران با دیگر مراکز عبارت هستند از:

قالیشویی امیدان از دستگاه‌های خودکار برای شستشوی فرش‌ها بدون نیاز به نیروی انسانی استفاده می‌کند و تاکید دارد که فرش‌ها به شکل تمیز و زیبا به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

شستشوی فرش ها بدون دخالت نیروی انسانی!

در بهترین مراکز قالیشویی سیدخندان معمولا فرش ها بدون هیچ گونه دخالت نیروهای انسانی شسته می شوند. زیرا این مجموعه ها مجهز به به روزترین دستگاه های قالیشویی هستند. این دستگاه ها جز دستگاه های تمام اتوماتیک به شمار می روند که کلیه عملیات شستشوی فرش را به صورت صفر تا صد برعهده می گیرند.
همچنین در بهترین قالیشویی محدوده سید خندان حتی برای آبگیری و خشک کردن نیز از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود. به همین دلیل نیروی انسانی هیچ نقشی در تمیز کردن فرش های شما در این مجموعه ها ندارد.
این در حالی است که بسیاری از مراکز دیگر با استفاده از روش های دستی یا دستگاه های نیمه اتوماتیک با کمک نیروی انسانی فرش ها را شستشو می دهند. این کار امکان سهل انگاری و آسیب به قالی ها را بسیار افزایش می دهد.

شستن هر فرش مطابق با ویژگی های آن

در بیشتر مراکز قالیشویی سید خندان و دیگر مناطق تهران، همه قالی ها با هر نوع، متراژ، رنگ، بافت و ویژگی های دیگر به یک شکل شسته می شوند. به طوری که مراحل شستشوی همه فرش ها مشابه و یکسان است.
اما بهترین قالیشویی در محدوده سیدخندان از این نظر نیز با دیگر مراکز کاملا متفاوت است. در این قالیشویی ها هر فرش را مطابق با ویژگی های آن شستشو می دهند. به طوری که روش های شستشوی انواع فرش ها از جمله موارد زیر با یکدیگر متفاوت است:
  • ماشینی
  • دستباف
  • ابریشم
  • عتیقه
  • آسیب دیده
  • لکه دار
  • وغیره.
بدین شکل نه تنها قالی ها به بهترین شکل ممکن تمیز می شوند بلکه هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد. برای شستشوی فرش خود با روش مخصوص آن می توانید از خدمات مراکزی همچون قالیشویی امیدان بهره مند شوید.
علاوه بر زمان که از عوامل تاثیرگذار در پارگی و آسیب فرش می باشد، شستشوی نادرست نیز باعث پوسیدگی و خرابی در فرش می شود؛ با اطمینان خاطر در شستشو، فرشهایتان را به قالیشویی سیدخندان با اسم شناخته شده “امیدان” بسپارید.

ارائه خدمات تعمیری علاوه بر شستشو

آیا می دانید امروزه در بسیاری از مراکز قالیشویی سیدخندان علاوه بر شستشوی فرش می توانید از خدمات تعمیر و ترمیم نیز بهره مند شوید؟ در گذشته قالیشویی ها تنها مخصوص شستن قالی بودند اما این روزها در بهترین مجموعه های فعال در این زمینه، خدمات تعمیری نیز به مشتریان ارائه می شود.
به طوری که در بهترین مراکز  قالیشویی در سید خندان پیش از شستشوی هر فرش ابتدا آسیب ها و مشکلات آن بررسی می شود. سپس اگر نیاز باشد قبل یا بعد از عملیات شستشو، افرادی ماهر و متخصص نسبت به رفع آسیب ها اقدام می کنند.
از جمله آسیب هایی که در این مجموعه ها تعمیر می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • هر گونه پارگی
  • پوسیدگی
  • سوختگی
  • از بین رفتن ریشه
  • لکه
  • و بسیاری موارد دیگر.
این خدمات تنها در بهترین قالیشویی ها دیده می شود و در دیگر مراکز خبری از آن ها نیست.

دریافت مناسب ترین هزینه در برابر خدمات باکیفیت

یکی دیگر از تفاوت های بهترین قالیشویی سیدخندان با مجموعه های فعال دیگر در این منطقه در قیمت های آن ها است. اگرچه قیمت گذاری توسط اتحادیه قالیشویی انجام می شود اما برخی از مراکز از آن پیروی نمی کنند یا با بهانه هایی هزینه بیشتری را از مشتریان دریافت می کنند.
این در حالی است که در بهترین مراکز قالیشویی سید خندان ضمن ارائه بهترین خدمات با کیفیت عالی، هزینه ای مناسب در برابر آن ها دریافت می شود. زیرا این مجموعه ها معمولا از جمله اعضای رسمی اتحادیه هستند و ضمن پیروی از قیمت گذاری آن نسبت به ارائه تخفیفات ویژه برای خدمات خود اقدام می کنند.
بدین شکل شما می توانید با پرداخت مناسب ترین هزینه از خدمات شستشو و تعمیر برای فرش خود بهره مند شوید.

مشاوره رایگان و آنلاین یا تلفنی

اگر زمان برای شما اهمیت بسیاری دارد، از مراکز قالیشویی دیگر عبور کنید و فرش های خود را برای شستشو تنها به بهترین مراکز قالیشویی سیدخندان بسپارید. چرا که یکی از بهترین خدمات این مجموعه ها که باعث تفاوت آن ها می شود، ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی یا آنلاین است.
بدین شکل شما بدون مراجعه حضوری و به راحتی در حالی که در منزل خود چای می نوشید یا سر کار هستید، می توانید سوالات خود را طی تماس تلفنی یا به صورت آنلاین با کارشناسان این مراکز در میان بگذارید.
همچنین امکان اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش از این طریق برای شما وجود دارد. در واقع با کمک این قالیشویی ها نه تنها هیچ زحمتی نمی کشید بلکه دچار اتلاف وقت نیز نخواهید شد.

بهترین قالیشویی محدوده سید خندان و سرویس های آن!

قالیشویی امیدان با ارائه خدمات گسترده و باکیفیت شست وشوی فرش، بهترین قالیشویی سیدخندان محسوب می شود. در قالیشویی امیدان علاوه بر شست وشوی انواع فرش ماشینی، دستباف و ابریشم، تابلو فرش ها و مبلمان نیز مورد شست وشو و نظافت قرار خواهند گرفت.

بهترین قالیشویی محدوده سید خندان و سرویس های آن!
شستشوی انواع فرش ها از خدمات مرکز قالیشویی سیدخندان (امیدان) می باشد.

برای آشنای بیشتر شما در ادامه به شرح مفصل خدمات بهترین قالیشویی در سید خندان می پردازیم:

شست وشوی فرش دستباف

در قالیشویی امیدان خدمات شست وشوی فرش با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. پرسنل مجرب امیدان پیش از اقدام به شست وشوی فرش دستباف آن را از لحاظ کیفیت، بافت، نوع، جنس نخ ها وغیره بررسی می کنند.

این کار به منظور جلوگیری از وارد شدن هر گونه آسیبی به فرش حین فرآیند شست وشو انجام می شود. درواقع متخصصان با بررسی نوع بافت فرش می توانند از مناسب ترین شوینده برای نظافت آن استفاده کنند. پس از اینکه نوع مواد شوینده انتخاب شد، مرحله خاک گیری و غبارگیری آغاز می شود.

در رابطه با شستن فرش های دستباف باید گفته شود که این فرش ها باید با ظرافت بالا شست شو داده شود چرا که درصد آسیب دیدن این فرش ها بالاست. قالیشویی در سیدخندان که امیدان نام دارد این خدمات را با گارانتی سلامت فرش ارائه می دهد.

در این مرحله پرسنل مجرب بهترین قالیشویی سید خندان با استفاده از دستگاه مخصوص خاک گیر اقدام به غبارگیری و وکیوم گیری فرش می کنند. پس از اینکه فرش ها به طور کامل برای شست وشو حاضر شدند، آن ها را روی سطح صافی پهن می کنند و تنها با آب خیسانده می شوند.

لازم به ذکر است که فرش های دستباف در بهترین قالیشویی محدوده سیدخندان با استفاده از مواد شوینده خارجی شسته می شوند. پس از آبکشی، فرش ها آبگیری و در نهایت توسط نور آفتاب یا گرمخانه خشک می شوند.

در رابطه با شستن فرش های دستباف باید گفته شود که این فرش ها باید با ظرافت بالا شست شو داده شوند. چرا که امکان بروز آسیب در آن ها زیاد است. به همین دلیل قالیشویی ما در سیدخندان این خدمات را با گارانتی سلامت فرش ارائه می دهد.

شست وشوی فرش ماشینی

یکی دیگر از سرویس های قالیشویی امیدان، یکی از بهترین مراکز قالیشویی سیدخندان، شست وشوی فرش های ماشینی است. شاید تصور کنید که ضرورتی بر شست وشوی فرش های ماشینی توسط قالیشویی وجود ندارد و به راحتی می توان چنین فرش هایی را با شامپو فرش و جاروبرقی تمیز کرد اما این باور درست نیست!

بافت و الیاف فرش های ماشینی به گونه ای است که آلودگی ها را نسبت به فرش های دستباف بیشتر به خود جذب می کند. جاروبرقی تنها وظیفه نظافت سطح اولیه فرش را بر عهده دارد. به این معنا که حتی جاروبرقی نمی تواند گرد و خاک های جمع شده در سطح پایه فرش و ریشه آن را تمیز کند.

از این رو پیشنهاد می شود که شست وشوی فرش های ماشینی خود را به مجموعه امیدان، قالیشویی خوب سیدخندان، بسپارید. بدین شکل قالی های شما به صورت عمیق و بی نظیر شستشو و تمیز می شوند.

شست وشوی فرش ابریشم

فرش های ابریشمی از ظرافت و حساسیت بیشتری نسبت به فرش های ماشینی برخوردار هستند. از این رو شست وشوی آن ها در قالیشویی سیدخندان باید کاملا اصولی انجام شود. چنانچه شست وشوی فرش های ابریشمی به صورت اصولی انجام نشود، فرش های ارزشمند شما مات و کدر می شوند و همچنین زیبایی روز اول خود را از دست خواهند داد.

بهترین قالیشویی در سید خندان، قالیشویی امیدان، پیش از شست وشوی فرش های ابریشمی ارزشمند شما، جنس و نوع فرش ابریشم (چله ابریشم، کرک ابریشم و گل ابریشم) را ارزیابی و متناسب با آن از بهترین مواد شوینده استفاده می کند. استفاده از مواد شوینده خوب و مرغوب سبب می شود که فرش ها علاوه بر پاکیزگی کامل، دچار هیچ گونه آسیبی نشوند.

روند شستشوی فرش ابریشم در امیدان

مجموعه امیدان با به کارگیری بهترین و مجهزترین دستگاه ها فرش های ابریشم را شستشو می دهد و تمیز و درخشان به شما عزیزان تحویل خواهد داد. تیم مجرب و کاردان امیدان در مرحله اول فرش های ابریشمی را با احتیاط کامل غبارگیری می کنند.

سپس بافت فرش ابریشمی پیش از آنکه با آب خیسانده شود، از لحاظ سوختگی، پارگی وغیره بررسی می شود. در صورت وجود هرگونه پارگی، سوختگی، پوسیدگی و مشکلاتی از این دست قالیشویی سیدخندان با هماهنگی مشتری در صورت درخواست ایشان اقدام به ترمیم فرش خواهد کرد.

لازم به ذکر است که خدمات مجموعه امیدان تنها به شست وشوی فرش محدود نمی شود. مجموعه ما خدمات دیگری از جمله ریشه بافی فرش، رفوگری فرش، قلم زنی، دارکشی، عملیات پرداخت وغیره را نیز به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

همچنین باید بدانید که فرش های ابریشمی در برابر گرما به سرعت واکنش نشان می دهند و دچار آسیب می شوند. از این رو بهترین قالیشویی در سید خندان برای شست وشوی فرش های ارزشمند ابریشمی از آب سرد استفاده می کند.

با توجه به این موارد توصیه می شود شست وشوی فرش های ابریشمی خود را به یک متخصص و یا قالیشویی حرفه ای و معتبر از جمله بهترین مراکز قالیشویی سید خندان بسپارید. کارشناسان باتجربه و متخصص مجموعه امیدان با تشخیص نوع و قدمت فرش از بهترین مواد پاک کننده که مخصوص حفظ سلامت فرش است، استفاده می کنند و قالی های ابریشم را بدون هیچ آسیب و بسیار تمیز تحویل می دهند.

شست وشوی تابلو فرش

بسیاری از قالیشویی ها تنها در زمینه شست وشوی فرش و قالی فعالیت می کنند اما از یک قالیشویی حرفه ای انتظار می رود که از پس شست وشوی انواع فرش و تابلو فرش برآید. به همین دلیل قالیشویی خوب سید خندان خدمات باکیفیتی در زمینه شست وشوی تابلو فرش نیز به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای یافتن بهترین قالیشویی که خدمات شست وشوی تابلو فرش را به بهترین شکل انجام دهد باید سوابق، تجربیات، مواد شوینده مصرفی، بیمه، قیمت انواع خدمات، زمان تحویل تابلو فرش وغیره را مد نظر داشته باشید. با توجه به این موضوع امیدان یکی از بهترین مراکز قالیشویی سیدخندان در زمینه شستشوی تابلو فرش به شمار می رود.

از ویژگی قالیشویی امیدان در سید خندان می شود دادن گارانتی سلامت فرش، بودن عضو رسمی اتحادیه، سرویس دهی به صورت ۲۴/۷، فرش شویی با دستگاه اتوماتیک برای فرش های ماشینی نام برد.

ویژگی های قالیشویی امیدان، بهترین مرکز سیدخندان

مجموعه امیدان دارای شعب متعددی است و تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران را تحت پوشش خود قرار می دهد. از این رو هر جای تهران که سکونت دارید، به راحتی می توانید از خدمات باکیفیت قالیشویی ما استفاده کنید. معتبر بودن قالیشویی و همچنین داشتن مجوز از مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی حرفه ای است. در این رابطه باید بدانید امیدان عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران و دارای مجوز معتبر است. از این رو با خیال راحت می توانید فرش های خود را برای شست وشو به تیم مجرب امیدان بسپارید.

همچنین قالیشویی ما دارای کارخانه اختصاصی است و شست وشوی انواع فرش را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می دهد. از دیگر ویژگی های مثبت مجموعه امیدان می توان به سرویس دهی آن در تمامی روزهای سال و حتی در روزهای تعطیل اشاره کرد. بنابراین هر زمان که اراده کنید می توانید با این قالیشویی سید خندان تماس بگیرید و سفارش قالیشویی خود را به ثبت برسانید. همچنین اگر به دنبال یک قالیشویی حرفه ای هستید که قیمت مناسبی برای ارائه خدمات مختلف خود تعریف کرده باشد، قالیشویی امیدان بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود.

تعرفه تمامی خدمات قالیشویی امیدان طبق قیمت مصوب اتحادیه است و هیچ هزینه اضافه تری از شما عزیزان بابت ارائه خدمات دریافت نخواهد شد. این قالیشویی خوب سیدخندان انواع خدمات شست وشوی فرش های دستباف، ماشینی، ابریشمی، عتیقه، موکت، مبلمان و همچنین ترمیم و رفوگری فرش را به شما هم وطنان عزیز با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

کلام آخر

قالیشویی در سیدخندان امروزه جز خدمات پرطرفدار به شمار می‌رود و به همین دلیل انواع این مراکز در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. اما برای بهره‌مندی از خدمات بی‌نظیر، باید بهترین مراکز فرش شویی سیدخندان را انتخاب کنید. این مجموعه‌ها ویژگی‌های به خصوصی دارند که تفاوت آن‌ها با دیگر مراکز را مشخص می‌کند. شستشو بدون دخالت انسان، شستشوی فرش‌ها متناسب با ویژگی‌های آن‌ها و ارائه خدمات تعمیرات از جمله این ویژگی‌ها هستند. علاوه بر این، این مراکز مشاوره رایگان به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهند. با این اوصاف، مجموعه امیدانی یکی از بهترین‌های سیدخندان محسوب می‌شود که عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران است. در این مرکز انواع خدمات شست وشوی فرش‌های دستباف، ماشینی، خدمات ویژه رفوگری و مبل‌شویی در محل ارائه می‌شود.

همچنین امیدان دارای کارخانه اختصاصی شست وشوی فرش است. بنابراین با سپردن فرش های خود به امیدان فرش هایی تمیز و درخشان خواهید داشت.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *