آشنایی با خدمات معتبرترین قالیشویی در شرق تهران

خدمات معتبرترین (دارای مجوز رسمی) قالیشویی در شرق تهران در زمینه نظافت تنها به شستشوی فرش محدود نیست و بسیاری موارد کارآمد دیگر را در برمی گیرد که زندگی آسان تری را برای شما رقم بزند. در گذشته مراکز قالیشویی تنها در زمینه شستن قالی ها فعالیت داشتند. این در حالی است که روز به روز خدمات دیگری به این مراکز اضافه شده است. چنان که با وجود قالیشویی های معتبر جای هیچ نگرانی برای شستشوی اقلام بزرگ خانه از جمله مبل، تشک، تابلوفرش و غیره وجود ندارد. همچنین علاوه بر شستشوی فرش ها و اقلام دیگر در قالیشویی های شرق تهران امکان بهره مندی از خدمات تعمیری نیز فراهم شده است. بنابراین شستشوی قالی، مبل و تشک در منزل را دور بریزید و با استفاده از خدمات این قالیشویی ها به آسانی وسایل منزل خود را تمیز و قالی ها را تعمیر کنید. البته پیش از بهره مندی از این خدمات بهتر است با جزئیات و چگونگی آن ها آشنایی کافی را داشته باشید.

آشنایی با خدمات معتبرترین قالیشویی در شرق تهران

در گذشته مراکز قالیشویی همانطور که از عنوان آن ها برمی آید، تنها با هدف شستشوی فرش و قالی ها ایجاد شدند. تا سال ها نیز تنها خدمات آن ها، شستشوی قالی به خصوص قالی های دستباف بود. اما به مرور زمان افراد با تمیزکاری و شستشوی انواع تشک، مبل وغیره با مشکل مواجه شدند.

آشنایی با خدمات معتبرترین قالیشویی در شرق تهران
امیدان، بهترین فرش شویی شرق تهران شناخته شده که دارای مجوز ریمی می باشد.

زیرا روز به روز خانه ها کوچک تر می شوند و فضا و امکاناتی برای شستن این اقلام بزرگ وجود ندارد. با توجه به این موضوع قالیشویی های بسیاری تلاش کردند که خدمات دیگری را نیز به لیست خود اضافه کنند. به طوری که امروزه خدمات بهترین مراکز قالیشویی تهران شامل انواع مختلفی از جمله موارد زیر می شود:

قالیشویی تهران امیدان با تخصص در شستشوی فرش دستباف، ماشینی، پرزبلند یا شگی، و همچنین شستشوی فرش ابریشم، خدمات حرفه‌ای خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

خدمات قالیشویی و شستشوی فرش

ابتدایی ترین و اصلی ترین خدماتی که در هر قالیشویی وجود دارد، شستشوی فرش است. تنها تفاوت این خدمات قالیشویی های مختلف به روش و تجهیزات مورد استفاده آن ها مربوط می شود. زیرا این روزها در این مراکز از شیوه ها و دستگاه های گوناگونی برای شستشوی انواع قالی استفاده می کنند.

اینکه از چه روش، دستگاه و امکاناتی برای شستن فرش ها در معتبرترین مراکز قالیشویی در شرق تهران استفاده شود، به نوع قالی بستگی دارد. به همین دلیل این خدمات خود از نظر نوع فرش به چندین دسته تقسیم می شود که برخی از قالیشویی ها بعضی از دسته بندی های این خدمات را ندارد. این در حالی است که با مراجعه به بهترین قالیشویی شرق تهران از تمامی خدمات شستشوی قالی از جمله موارد زیر بهره مند می شوید:

شستشوی فرش های ماشینی

شستشوی انواع قالی های ماشینی از جمله خدماتی است که در تمامی قالیشویی ها به چشم می خورد اما در قالیشویی های معتبر شرق، روش شستشو متفاوت است. معمولا در این مراکز فرش های ماشینی با استفاده از حرفه ای ترین و به روزترین دستگاه ها شسته می شوند.

شستشوی فرش های ماشینی
امیدان، با استفاده از دستگاه های جدید و مدرن فرش های ماشینی را شستشو می دهد.

در این مجموعه ها شستشوی قالی های ماشینی با روش اتوماتیک انجام می شود. به همین خاطر کلیه مراحل شستشو با دستگاه است و بدون دخالت انسان شستشو را انجام می دهند. در نتیجه تمیزکاری و شست و شوی قالی شما به بهترین شکل انجام می شود.

شستشوی قالی های دستباف

خدمات شستشوی قالی دستباف با مدل های ماشینی کاملا متفاوت است. زیرا این فرش ها از ارزش مالی و هنری بسیاری برخوردار هستند و در زمان شستن آن ها باید مراقبت های لازم انجام شود. به همین دلیل بسیاری از قالیشویی ها از شستن آن ها سرباز می زنند.

اما در مراکز معتبر قالیشویی در شرق تهران خدمات شستشوی قالی دستباف به بهترین شکل ارائه می شود. در این قالیشویی ها معمولا قالی دستباف را به صورت دستی و با مواد بدون اسید، با دقت بسیار شستشو می دهند.

برای تجربه آسان و موثر در شستشوی فرش، شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را آنلاین ثبت کرده و از دقت و دلنشینی این قالیشویی بهره‌مند شوید.

شستشوی قالی های ابریشم

قالی های ابریشمی از جمله حساس ترین مدل فرش ها به شمار می روند که شستشوی آن ها بسیار دشوار است. شستن این دسته از فرش ها در منزل به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. زیرا بروز کوچک ترین آسیب در قالی ابریشمی موجب کاهش قیمت بسیار و همچنین از بین رفتن جلوه زیبای این فرش ها می شود.

با توجه به اهمیت چگونگی شست و شوی این فرش ها در بهترین مراکز قالیشویی تهرانپارس خدمات مخصوص شست و شوی قالی های ابریشمی ارائه می شود. در این مجموعه ها قالی های ابریشمی همچون مدل های دستباف به صورت دستی و بسیار دقیق توسط افراد متخصص شسته می شوند که آسیبی به آن ها وارد نشود.

شستشوی تابلوفرش

یکی دیگر از خدمات مراکز قالیشویی معتبر در شرق تهران که در مجموعه خدمات شستشوی فرش قرار می گیرد، شستن تابلوفرش است. اگرچه تابلوفرش ها به اندازه قالی ها کثیف نمی شوند اما گرد و غبار زیاد باعث کاهش جلوه آن ها می شود. با این وجود تمیزکاری آن ها به دلیل حساسیت بالای رنگ ها و طرح ها در منزل امکان پذیر نیست. به همین خاطر در معتبرترین قالیشویی در شرق تهران مانند قالیشویی امیدان، خدمات شست و شوی تابلوفرش نیز وجود دارد. با بهره مندی از این خدمات، تابلوفرش خود را بدون دردسر تمیز و با جلوه ای بیشتر بر دیوار آویزان کنید.

خدمات رفوگری فرش

دومین دسته از خدمات قالیشویی های معتبر شرق تهران که کاربرد بسیاری دارد، رفوگری فرش است. رفوگری خود شامل خدمات مختلفی می شود که عبارت هستند از:

خدمات رفوگری فرش
فرش های آسیب دیده را (چه ریشه فرش باشد، چه فرش پاره شده باشد و …) به راحتی می توانید به بهترین رفوگری و قالیشویی شرق تهران بسپارید.
  • ریشه بافی: ریشه های قالی ها مهم ترین قسمت آن ها است که بر سلامت و حفظ ماندگاری قالی ها تاثیر بسیاری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد با ریشه بافی فرش های خود سعی در افزایش طول عمر آن ها دارند و این خدمات توسط قالیشویی ها ارائه می شود.
  • ترمیم: یکی دیگر از خدماتی که تحت عنوان رفوگری در مراکز قالیشویی ارائه می شود، ترمیم است. از این خدمات افرادی می توانند استفاده کنند که قالی آن ها دچار مشکلاتی از جمله پارگی، پوسیدگی، سوختگی وغیره شده باشد. با خدمات ترمیم امکان رفع آسیب های انواع فرش ها وجود دارد.
  • لکه برداری: از آنجاکه قالی ها زیر پا هستند، همیشه در معرض لکه های مختلف قرار می گیرند. برخی از این لکه ها با شستشو برطرف می شوند اما بعضی دیگر نیازمند روش های خاصی برای از بین رفتن هستند. با توجه به این موضوع در مراکز قالیشویی در شرق تهران خدماتی تحت عنوان لکه برداری قالی ها به صورت اختصاصی ارائه می شود. با بهره مندی از این خدمات قالیشویی نارمک، کلیه لکه های موجود روی فرش شما به گونه ای برطرف می شود که از آن ها هیچ ردی باقی نمی ماند. همچنین آسیبی به قالی وارد نخواهد شد.

خدمات مبل شویی در محل با دستگاه

یکی از پرکاربردترین خدمات قالیشویی ها در این روزها که پابه پای خدمات شستشوی فرش از آن استفاده می شود، مبل شویی است. مبل ها جز اقلام حجیم و بزرگ مورد استفاده در منازل و مکان های دیگر به شمار می رود. همچنین از آنجاکه بسیار پرکاربرد هستند، در معرض کثیفی های بسیاری قرار دارد و طی مدت زمان کوتاه بسیار کثیف می شوند.

این در حالی است که امکان تمیزکاری و شستن مبلمان در منزل وجود ندارد و کمتر کسی نیز تمایل به این کار دارد. همچنین با توجه به ابعاد و وزن مبل ها، جابه جایی و حمل آن ها تا قالیشویی برای شستشو بسیار دشوار است. به همین خاطر در مراکز معتبر قالیشویی شرق خدمات مبل شویی در محل ارائه می شود. چنان که بدون نیاز به هیچ زحمتی مبلمان شما در منزل توسط حرفه ای ترین افراد تمیز می شود.

این روزها پیشرفته ترین مجموعه های قالیشویی در شرق تهران، شستشوی مبل در محل را با کمک دستگاه های به روز انجام می دهند. چنان که این دستگاه ها کلیه گرد، غبار و کثیفی مبل ها را در کم ترین زمان از بین می روند و مبلمانی تمیز همچون روز اول خواهید داشت.

خدمات شستشوی تشک در محل

تشک ها در گذشته شکل و شمایل امروزی را نداشتند و به همین دلیل شستن آن ها آنچنان سخت نبود. اما تشک های جدید نه تنها بسیار بزرگ هستند بلکه وزن سنگینی دارند. نه تنها شستن این تشک ها آسان نیست بلکه جابه جایی آن ها بدون حضور چند نفر غیرممکن است.

به همین خاطر با توجه به احساس نیاز به خدمات شستشوی تشک در مراکز قالیشویی رسالت و دیگر مراکز شرق تهران این خدمات نیز ارائه می شود. به طوری که هر مدل تشک، با هر ابعاد و وزنی که داشته باشید را برای شما شستشو می دهند. نکته مهم این است که در این مراکز خدمات لکه بری تشک ها نیز ارائه می شود.

چنان که اگر روی تشکی لکه های زردرنگ تعریق یا نجاسات و لکه خون وجود داشته باشد، طوری آن را از بین می برند که هیچ اثری از آثار لکه باقی نمی ماند. پس دیگر از خوابیدن روی تشک کثیف و دغدغه بیهوده از این بابت دست بردارید. با استفاده از خدمات شستشوی تشک در معتبرترین مراکز قالیشویی در شرق تهران با خیالی آسوده روی تشک های تمیز به خواب بروید.

هزینه خدمات بهترین فرش شویی شرق تهران

حال که با خدمات قالیشویی های شرق تهران آشنا شدید، به احتمال زیاد این سوال برای شما پیش آمده است که هزینه این خدمات چقدر است؟ در پاسخ این پرسش باید بدانید هزینه کلیه خدمات مراکز قالیشویی در صورتی که عضو اتحادیه باشند، بر اساس لیست قیمت گذاری اتحادیه تعیین می شود. این لیست سالانه تغییر می کند و در تهیه آن کلیه موارد تاثیرگذار بر قیمت خدمات از جمله نوسانات بازار را در نظر می گیرند.

البته این یکی از عوامل موثر بر هزینه خدمات قالیشویی های شرق تهران محسوب می شود. زیرا قیمت خدمات این مراکز تحت تاثیر عوامل دیگری از جمله موارد زیر نیز مشخص می شود:

  • نوع خدمات مورد نظر؛
  • تعداد خدمات مورد نیاز؛
  • نوع فرش، مبل، تشک و تابلوفرش و ویژگی های آن ها از جمله ابعاد، طرح، رنگ وغیره؛
  • مواد شوینده مورد استفاده؛
  • روش شستشو و ارائه خدمات؛
  • بهره مندی از خدمات اضافی از جمله حمل و نقل وغیره؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین برای خدمات مراکز معتبر قالیشویی در شرق تهران نمی توان قیمت ثابتی تعیین کرد. زیرا علاوه بر این ها حتی اینکه به کدام قالیشویی برای بهره مندی از این خدمات مراجعه کنید، می تواند بر هزینه خدمات تاثیر داشته باشد. پس منصف ترین و بهترین فرش شویی شرق تهران را انتخاب کنید.

امیدان، معتبرترین و منصف ترین قالیشویی شرق

قالیشویی امیدان یکی از معتبرترین و باانصاف ترین مراکز قالیشویی در تهران است که بیش از ۲۰ سال در این زمینه فعالیت داشته و دارد. اعتبار یک مجموعه از سابقه و تجربه آن سرچشمه می گیرد و سابقه ۲۰ ساله امیدان در زمینه شست و شوی فرش و تعداد مشتریان آن بیشترین اعتبار را برای امیدان رقم زده است.

امیدان، معتبرترین و منصف ترین قالیشویی شرق
بیست سال سابقه کار امیدان باعث شده است که این مرکز دارای تجربه بالا باشد و یکی از بهترین مراکز شستشوی فرش در شرق تهران معرفی شود.

البته موارد دیگری همچون ارائه خدمات زیاد، ارائه خدمات به بهترین شکل، استفاده از به روزترین تجهیزات و دستگاه ها، تحویل به موقع وغیره نیز در این اعتبار نقش چشمگیری داشته اند. علاوه بر این ها در این قالیشویی مجیدیه امکان بهره مندی از مشاوره رایگان برای مشتریان وجود دارد. کافی است با شماره تماس ما ارتباط برقرار و پاسخ تمامی سوالات خود درباره قیمت، خدمات وغیره را دریافت کنید.

از اعتبار بسیار امیدان که بگذریم، به قیمت های منصفانه آن می رسیم. ما یکی از اعضای اتحادیه قالیشویی هستیم. به همین دلیل کلیه قیمت های خدمات ما بر اساس قیمت گذاری اتحادیه است. همچنین در برخی از دوره های سال یا با شستشوی چندین فرش تخفیفاتی را در نظر می گیریم که باعث کاهش هزینه ها می شود. پس با مراجعه به امیدان، فرش، تشک یا مبل خود را به معتبرترین و منصف ترین قالیشویی شرق تهران بسپارید.

قول آخر

در معتبرترین مراکز قالیشویی در شرق تهران این روزها علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری نیز ارائه می شود که بسیار کارآمد هستند. اگرچه فعالیت اصلی این مجموعه ها در زمینه شستن قالی ها است اما با مراجعه به آن ها امکان بهره مندی از خدمات شستشوی مبل و تشک نیز وجود دارد. البته خدمات شستشوی قالی در این مراکز به چند دسته از جمله شستشوی قالی ماشینی، دستباف، ابریشم و تابلوفرش تقسیم می شود. همچنین تعمیر مشکلات قالی های خود را می توانید به این قالیشویی ها بسپارید. ریشه بافی و لکه برداری فرش ها از دیگر خدمات این مراکز به شمار می رود. البته هزینه خدمات معتبرترین قالیشویی های شرق تهران بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می شود که مهم ترین آن ها، قیمت گذاری اتحادیه است. اما اگر می خواهید از خدمات معتبرترین مجموعه شرق تهران با قیمت منصفانه بهره مند شوید، به قالیشویی امیدان مراجعه کنید. با امیدان با قیمت مناسب قالی ها، مبل و تشک های شما نه تنها تمیز بلکه تعمیر می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *