بهترین قالیشویی مرکز تهران

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین قالیشویی با کیفیت کار بالا در مرکز تهران کجاست و چه خدماتی را ارائه می دهد. اگر بخواهیم یک قالیشویی در مرکز تهران نام ببریم، می توانیم به قالیشویی امیدان اشاره کنیم. قالیشویی امیدان با ارائه انواع خدمات شستشوی فرش دستباف، شستشوی تابلو فرش، شستشوی فرش ابریشم به روش های مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی بر اساس حساسیت جنس و بافت فرش، مبل شویی با دستگاه های پیشرفته و خشکشویی تشک در محل به یکی از بهترین فرش شویی های مرکز تهران تبدیل شده و با سرویس دهی به مناطق مختلف و کیفیت کار بالا، فعالیت خود را روز به روز گسترش می دهد. از آنجایی که فرش امروزه ارزش بسیار بالایی دارد و کیفیت شستشوی فرش مهم است، مخصوصا فرش های دستباف و ابریشم، انتخاب قالیشویی مناسب از نکاتی است که باید به آن توجه کرد که قالیشویی امیدان با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات، این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت سفارشات خود را به این مرکز بسپارید. در ادامه با خدمات مختلف این مرکز بیشتر آشنا می شوید.

شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف یکی از مهمترین انواع شستشو فرش است که باید با وسایل خاص و با توجه به ظرافت فرش، بیشتر با دست شسته شود. بر اساس نوع نخ، نوع بافت فرش، شهرها و روستا هایی که در آن بافته شده(چون روش های متفاوتی دارد) شستشوی فرش فرق می کند و با توجه این موارد باید شسته شود.

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی مرکز تهران
شستشوی فرش‌های دستباف به دقت و با محافظت از الیاف آنها صورت می‌گیرد.

از انواع فرش دستباف می توان به دستباف چله ابریشم، کف ابریشم، تمام پشم، گل ابریشم و تمام ابریشم اشاره کرد. با توجهبه ارزش و قیمت بالایی که این نوع فرش دارد، نگهداری و شستشوی درست آن از اهمیت بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث افزایش طول عمر فرش می شود.

و اما به مسئله ی اصلی یعنی مراحل شستشوی فرش دستباف می رسیم:

  • بررسی و کارشناسی فرش: در این مرحله که اولین مرحله ی شستشو است، کارشناسی فرش از نظر نوع نخ، بافت فرش و غیره انجام می شود تا روش و نوع شستشو به درستی انتخاب شود.
  • حذف گرد و غبار: در این مرحله گرد و غبار روی فرش گرفته می شود تا شستشو به خوبی انجام شود.
  • خیساندن فرش: در این مرحله بدون استفاده از مواد شوینده فرش را در یک سطح صاف پهن کرده و با آب شستشو می دهند.
  • استفاده از مواد شوینده مخصوص: در این مرحله با استفاده از مواد شوینده مرغوب و مخصوص به فرش دستباف، شستشو شروع می شود.
  • آبکشی و آبگیری فرش: بعد از شستشو با مواد شوینده، فرش را توسط شلنگ هایی که شامل دوش های پخش کننده ی آب است با فشار آب مشخصی، شستشو انجام می شود تا آسیبی به فرش نرسد و همچنین توسط دستگاه های آبگیر لوله ای، آب فرش ها گرفته می شود
  • خشک کردن فرش:در قالیشویی امیدان فرش ها در گرمخانه خشک می شوند و از نور آفتاب دور هستند تا آسیبی نبینند.

ارزش بالایی که این فرش دارد باعث می شود با همین ظرافت کار شستشو انجام شود و قالیشویی امیدان که از جمله قالیشویی در مرکز تهران است، با تضمین کیفیت این کار را انجام می دهد.

شستشوی تابلو فرش

تنها چند قالیشویی در مرکز تهران هستند که به خوبی کار شستشوی تابلو فرش را انجام می دهند. در زمان های گذشته از فرش ها با قالب های چوبی یا آهنی به عنوان تابلو فرش استفاده می کردند و نقش زیبایی و تزئینی را در منازل و جاهای مختلف داشته که استفاده از تابلو فرش ها تا به امروز ادامه دار بوده ودر طرح ها و نقش های مختلف از آن استفاده می شود.

شستشوی تابلو فرش نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد چرا که باید طراوت و زیبایی خودشان را حفظ کنند و ازعهده ی هر کسی بر نمی آید. تابلو فرش ها از دو نوع دستباف و ماشینی هستند و در هر دو نوع از آنها باید توجه داشت که شستشو با کیفیت و به بهترین شکل انجام شود خصوصا تابلو فرش های دستباف که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

با رعایت مواردی همچون نوع مواد شوینده، توجه به الیاف تابلو فرش، شستشو به آرامی توسط دستگاه های مخصوص و همچنین شستشو با دست برای جاهای حساس تابلو فرش و غیره، طراوت و زیبایی تابلو فرش ها حفظ می شود و کیفیت رنگ های بکار رفته در تابلو فرش بالا می رود و به حالت اول بر می گردد تا نقش تزئینی بودن خود را حفظ کند. همه ی این موارد در قالیشویی امیدان انجام می شود.

قالیشویی امیدان با سابقه ی کاری، تجربیات بالا، استفاده از شوینده های مناسب برای تابلو فرش ها، بیمه، فعالیت متخصصان و کارشناسان انواع فرش در این مرکز و همچنین تحویل به موقع، توانسته موفق در ارائه ی خدمات شستشوی تابلو فرش باشد. به همین دلیل است که به آن بهترین قالیشویی در مرکز تهران گفته می شود.

شستشوی انواع مبل با دستگاه در محل!!!

امروزه با توجه به قیمت مبل، بعد از هر بار کثیفی نمی توان به راحتی مبل جدیدی جایگزین مبل قبلی کرد و بهترین گزینه و پیشنهاد، شستشوی مبل است. حال اینکه با بهترین کیفیت و تضمین بدون آنکه آسیبی به مبل و پارچه ی آن وارد شود شستشو انجام شود، باید دنبال یک قالیشویی مناسب بگردید تا شستشو مبل هم انجام دهد. قالیشویی در مرکز تهران به وفور وجود دارد اما بهترین آنها از لحاظ کیفیت، قالیشویی امیدان است با تجربه کاری بالا.

شستشوی انواع مبل با دستگاه در محل!!!
خدمات شستشوی مبل با دستگاه در محل، انواع مبل را با دقت و حرفه‌ایترین روش‌ها تمیز می‌کند.

باید توجه داشت که مبلمان را باید هر ۱۲ الی ۲۴ ماه نظافت کرد و برای نگهداری و طول عمر بیشتر آن، اقداماتی باید انجام شود. برای مثال برای نگهداری و محافظت می توانید ازکاور های مبل استفاده کنید اما دقت کنید اگر کثیفی یا لکه ای بر روی مبل هایتان ایجاد شد، سعی کنید این لکه را با توجه به شناخت خود از مبل هایتان از بین ببرید چرا که دسته ای از مبل ها از پارچه هایی تولید شده اند که با آب سرد باید شسته شود و اگر با آب گرم اقدام به برطرف کردن لکه ها کنید، ممکن است رنگ پس دهد و آن قسمت از مبل تغییر رنگ دهد.

بنابراین اگر شناختی درباره ی پارچه ی مبل خود و نحوه ی شستشوی آن ندارید، حتما با یک قالیشویی معتبر ارتباط بگیرید تا برای شستشو اقدام نمایند. حال نمی دانید که چه قالیشویی را با توجه به چه معیار هایی انتخاب کنید؟

امیدانکه با کیفیت ترین قالیشویی در مرکز تهران است یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما خواهد بود چرا که با تیم مجرب و کارشناسان متخصص، با تجربه ی کاری بالا و سابقه ی چند ساله و رضایت مشتری های زیادی، انواع خدمات شستشو از جمله شستشوی مبل با دسستگاه های مدرن و پیشرفته را ارائه می دهد و نکتهی بسیار مهم آن است که در منزل خودتان این خدمات ارائه می شود و به عنوان بهترین قالیشویی منطقه ۶ و با کیفیت ترین قالیشویی منطقه ۷ شناخته می شود و خدمت رسانی می کند. کافیست یک بار به امیدان اعتماد کنید و از نتیجه کار حیرت زده شوید.

دیگر خدمات قالیشویی امیدان

اگر بخواهیم یک قالیشویی در تهران با کیفیت و قیمت مناسب را در نظر بگیریم، قالیشویی امیدان موردی است که می توان به آن اشاره کرد چرا که انواع خدمات مختلف در زمینه شستشوی فرش، قالی، تابلو فرش و مبل و حتی خشکشویی تشک و غیره را انجام می دهد.

این قالیشویی در مرکز تهران، نمونه ی بارز یک قالیشویی مجهز و منحصر به فرد است و بخاطر خدماتی که ارائه می کند تبدیل به بهترین فرش شویی مرکز تهران شده است. از دیگر خدماتی که می توان به آن اشاره کرد، خدمات خشکشویی تشک است که با کارشناسان مجرببه همراه دستگاه های مجهز این کار انجام می شود.خشکشویی مخصوصا برای تشک هم قواعد خاص خود را دارد برای مثالاستفاده از دستگاه های مناسب و مجهز برای خشکشویی که تغییر رنگ اتفاق نیافتد و باعث سوختگی تشک نشود.خدمات دیگر این مرکزشستشوی فرش های ماشینی با دستگاه های مختلف که به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی است. از دیگر خدمات قالیشویی امیدان می توان به رفوگری فرش، ریشه بافی فرش، ترمیم و لکه برداری فرش اشاره کرد که نشان از گستردگی فعالیت این مرکز است.

کلام آخر

از انواع کار های شستشو در قالیشویی امیدان صحبت شد که چه خدماتی در این زمینه ارائه می دهد. یکی از نکات مهمی که باید توجه داشته باشید، قیمت و زمان تحویل سفارشات شما است که امیدان با تیمی مجرب و متخصص به تعداد ۴۰ نفر، ۲۰ سال تجربه کاری و بیش از ۱۰۰۰۰ مشتریبا رضایت، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد. پس اگر بخواهیم یک قالیشویی در مرکز تهران با کیفیت و تضمین کار بالا را انتخاب کنیم، قطعا بهترین گزینه امیدان خواهد بود بخاطر گستردگی کار و انواع خدمات در زمینه شستشوی فرش، قالی و مبل که عرضه می کند. برای سفارشات خود می توانید با شماره تماس های درج شده ارتباط برقرار کنید و از مشاوره های تلفنی بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *