بهترین مجموعه قالیشویی در عباس آباد دارای خدمات تخصصی نه تنها در زمینه شستشوی فرش بلکه شستشوی اقلام دیگر است. دیگر زمانی که قالیشویی ها تنها قالی می شستند؛ گذشته است. امروزه بهترین فرش شویی ها تلاش بر این است که خدمات مورد نیاز مردم ارائه شود. به همین خاطر در اکثر این مراکز، خدمات دیگری دیده می شود. البته حتی شستشوی فرش در این قالیشویی ها با مراکز دیگر تفاوت دارد. چراکه آن ها به دلیل ارائه خدمات باکیفیت، عنوان بهترین را دریافت کرده اند. شستن قالی ها در این مجموعه فرش شویی عباس آباد معمولا با کمک بهترین تجهیزات و دستگاه ها انجام می شود. به همین دلیل ضمن تمیزی بیشتر، قالی دچار هیچ آسیبی نخواهد شد. اگر شما نیز می خواهید قالی خود را خوب شستشو دهید و در کنار آن از خدمات دیگری بهره مند شوید، باید بهترین قالیشویی در بهشتی را پیدا کنید.

شماره تماس قالیشویی امیدان، شعبه عباس آباد: ۸۸۹۲۰۹۶۱ 

آنچه باید درباره بهترین قالیشویی عباس آباد بدانید!

زمانی که یک قالیشویی در عباس آباد عنوان بهترین را می تواند به خود اختصاص دهد که با دیگر مراکز تفاوت بسیاری داشته باشد. این تفاوت معمولا در خدمات قابل مشاهده است. چنان که خدمات این فرش شویی ها هم از نظر کیفیت و هم کمیت با دیگر مراکز متفاوت است.

قالیشویی خیابان بهشتی
در قالیشویی خیابان بهشتی شستشوی فرش های ماشینی با دستگاه تمام اتوماتیک صورت می گیرد.

منظور از کیفیت خدمات این است که به عنوان مثال شستشوی فرش با کیفیت بالاتر انجام می شود. شستشوی فرش با کیفیت بالا ویژگی های به خصوصی از جمله موارد زیر را دارد:

  • شستشو با روش متناسب با خصوصیات فرش؛
  • شستشو با استفاده از مواد شوینده مناسب و بدون اسید؛
  • استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشو؛
  • آبگیری و خشک کردن صحیح فرش؛
  • لکه برداری دقیق؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

از شستشوی فرش به عنوان اصلی ترین خدمات قالیشویی های برتر عباس آباد که بگذریم، به دیگر خدمات آن ها می رسیم. از جمله خدماتی که در بهترین مراکز قالیشویی عباس آباد به چشم می خورد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی تخصصی انواع فرش و تابلو فرش

مهم ترین خدماتی که بهترین فرش شویی عباس آباد دارد، شستشوی انواع قالی ها است. در بسیاری از قالیشویی ها به دلیل کمبود امکانات ممکن است برخی از فرش ها با ویژگی های خاص برای شستشو پذیرفته نشوند. این موضوع درباره قالیشویی های برتر عباس آباد صدق نمی کند.

زیرا تمامی امکانات و دستگاه های مورد نیاز برای شستن انواع قالی ها از جمله موارد زیر در این مراکز وجود دارد:

  • ماشینی؛
  • دستباف؛
  • ابریشم؛
  • و تابلو فرش.

بنابراین قالی شما در هر سایز، ابعاد، رنگ، طرح، نقش و با هر میزان قدمت و آسیبی در قالیشویی های برتر بهشتی شسته می شود. تابلوفرش ها نیز با بهترین مواد شوینده و روش ها به صورتی شسته و تمیز می شوند که روی دیوار بدرخشند.

شستشوی مبلمان و خوشخواب در قالیشویی عباس آباد

آیا برای شما نیز شستن مبل ها و خوشخواب ضروری تر از فرش است؟ امروزه از آنجا که مبل و خوشخواب نسبت به فرش ها کاربرد بیشتری دارد، شستشوی آن ها نیز دارای ضرورت بیشتری است. به همین دلیل در بهترین قالیشویی عباس آباد خدمات شستن این دو نیز در کنار شستشوی قالی ارائه می شود.

شستشوی مبلمان و خوشخواب
شستشوی مبلمان در محل شما، یکی از خدمات مبلشویی و قالیشویی عباس آباد می باشد.

خوشخواب ها همانند قالی ها در مجموعه فرش شویی شسته می شوند. این در حالی است که شستن مبل ها با فرش و خوشخواب تفاوت بسیاری دارد. مبلشویی توسط بهترین قالیشویی تهران در محل انجام می شود. بدین صورت که پرسنل شستشو با امکانات و تجهیزات مورد نیاز در منزل شما حاضر می شوند.

سپس در کم ترین زمان مراحل شستشو را انجام می دهند. در صورت بهره مندی از این خدمات دیگر نگران چگونگی شستن مبل های بزرگ و سنگین و حتی جابه جایی آن ها نخواهید بود.

تعمیر آسیب های فرش در قالیشویی خیابان بهشتی

از دیگر خدمات کاربردی بهترین فرش شویی عباس آباد می توان به خدمات تعمیری اشاره کرد. در این مراکز ارزش و اهمیت قالی ها درک می شود و به همین دلیل در کنار شستشو، تعمیر آن ها را نیز برعهده می گیرند. خدمات تعمیری بهترین مراکز قالیشویی عباس آباد از جمله قالیشویی امیدان عبارت هستند از:

  • لکه برداری؛
  • ریشه بافی؛
  • ترمیم و رفوگری.

بر این اساس می توان گفت قالی شما هر آسیبی از جمله پارگی، پوسیدگی، سوختگی وغیره را داشته باشد، از قالیشویی سالم خارج می شود. چراکه اساتید رفو و تعمیر فرش در این فرش شویی ها به ماهرانه ترین شکل ممکن آسیب فرش شما را برطرف می کنند. چنان که پس از تحویل آن، هیچ اثری از آثار آسیب روی قالی خود مشاهده نخواهید کرد.

بهترین قالیشویی خیابان بهشتی کجاست؟

بر اساس آنچه که درباره بهترین قالیشویی در بهشتی گفته شد، می توان گفت قالیشویی امیدان جز این دسته قرار می گیرد. زیرا تمامی خدمات این مراکز در امیدان نیز به مشتریان ارائه می شود. ضمن اینکه قالیشویی امیدان از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویی است و باکیفیت ترین خدمات را دارد.

بهترین قالیشویی عباس آباد تهران
امیدان، با تجربه بالا، داشتن کد اتحادیه یکی از قالیشویی های مجاز و معتبر عباس آباد به شمار می آید.

در صورت دریافت هر گونه خدمات بی کیفیت می توانید نسبت به شکایت یا دریافت خسارت از طریق اتحادیه اقدام کنید. از دیگر ویژگی های امیدان به عنوان بهترین قالیشویی عباس آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سابقه و دقت بالا

امیدان بیش از ۲۰ سال در زمینه شستشوی انواع قالی ها تجربه و سابقه دارد. این میزان از سابقه نشان دهنده یک چیز است و آن رضایت و خشنودی مشتریان است. این رضایت نیز از ارائه خدمات باکیفیت به دست می آید. زیرا در مجموعه ما قالی ها با دقت بسیار زیاد شسته می شوند. به طوری که نه تنها هیچ آسیبی به قال وارد نمی شود بلکه هیچ لک و کثیفی روی آن باقی نخواهد ماند.

تیم حرفه ای قالیشویی عباس آباد

در این قالیشویی خیابان بهشتی افرادی متخصص فعالیت می کنند و تیمی حرفه ای را تشکیل داده اند. چنان که اگر قالی خود را برای شستشو به امیدان بسپارید، ابتدا توسط این تیم بررسی می شود. سپس آن ها با تکیه بر تخصص و تجربه خود نسبت به انتخاب بهترین روش شستشو و مواد شوینده متناسب با قالی شما اقدام می کنند.

ارائه خدمات تضمینی

یکی از منحصر به فردترین خصوصیات امیدان به عنوان بهترین قالیشویی عباس آباد این است که خدمات خود را ضمانت می کند. مجموعه ما به اندازه از کیفیت خدمات خود اطمینان دارد که تمامی آن ها را به صورت تضمینی و همراه با ضمانت کتبی ارائه می دهد.

با دریافت این ضمانت شما با هر گونه مشکل که مواجه شوید، می توانید مجددا از خدمات بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. همچنین وجود ضمانت نامه می تواند بی اعتمادی شما را کاهش دهد و با خیال راحت از خدمات امیدان بهره مند شوید.

تحویل فرش ها به شکل لول و کاور کشی شده

زمانی که قالی خود را برای شستشو و حتی تعمیر به امیدان بسپارید، آن را درب منزل به صورت لول شده و با کاور تحویل می گیرید. زیرا تا شدن قالی ها موجب آسیب به آن ها می شود و این قالیشویی مرکز تهران از این کار اجتناب می کند.

همچنین قالی ها توسط مجموعه ما کاور می شوند تا در زمان جا به جایی و حمل تا درب منزل کثیف یا آسیب دیده نشوند. بدین شکل شما فرش خود را سالم و تمیز درب منزل تحویل می گیرید و هنگام باز کردن کاور از درخشندگی و تمیزی آن شگفت زده خواهید شد. کافی است با امیدان تماس بگیرید.

کلام آخر

در بهترین مراکز قالیشویی عباس آباد خدماتی وجود دارد که در کم تر مجموعه ای به چشم می خورد. شستشوی فرش ها در این مراکز با دیگر مجموعه ها بسیار متفاوت است. چنان که تمامی قالی ها با روش های متناسب با ویژگی های خود، بهترین مواد شوینده و دستگاه های اتوماتیک شسته می شوند. همچنین از خدمات دیگری در کنار شستشوی فرش بهره مند می شوید که خیال شما را از دغدغه شستن اجزای دیگر دکوراسیون آسوده می کند. شستشوی خوشخواب، مبل و تابلو فرش از جمله خدمات فرش شویی خیابان بهشتی است است. علاوه بر این ها تعمیر کلیه آسیب های قالی ها در این مراکز مانند امیدان انجام می شود. امیدان با تجربه ۲۰ ساله و خدمات متنوع و باکیفیت خود یکی از بهترین فرش شویی عباس آباد است. خدمات امیدان توسط تیمی حرفه ای و بادقت ارائه می شود. قالی های خود را نیز پس از شستشو به صورت لول و با کاور تحویل خواهید گرفت. پس همین الان سفارش خود را به صورت تلفنی در امیدان ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *