قالیشویی شبانه روزی این امکان را برای شما فراهم می کند که هر زمان از روز نسبت به شستشوی فرش کثیف خود اقدام کنید. به طور کلی مراکز قالیشویی از نظر خصوصیات و خدمات به انواع مختلفی تقسیم می شوند. یکی از اساسی ترین دسته بندی ها بر اساس زمان ارائه خدمات قالیشویی است که این مراکز را به دو دسته شبانه روزی و عادی تقسیم بندی می کنند. در این بین قالیشویی های شبانه روزی پرطرفدارتر هستند. از جمله دلایل مهم این موضوع این است که در صورت مراجعه به این مراکز دیگر بابت تاخیر در ارائه خدمات نگرانی نخواهید داشت. بنابراین اگر فرش شما در ساعات شب یا روزهای تعطیل کثیف شده است و می خواهید همین الان شستشو داده شود، باید به بهترین مجموعه ۲۴ ساعته مراجعه کنید.

آنچه باید درباره قالیشویی شبانه روزی بدانید!
اگر در تایمی از شب فرشتان کثیف شد و مجبور بودید به قالیشویی بفرستین، با ما در همان لحظه تماس بگیرید.

برای یافتن بهترین قالیشویی با خدمات ۲۴ ساعته بهتر است ابتدا ویژگی ها و خصوصیات این مراکز را بشناسید که در دریافت خدمات با مشکل مواجه نشوید.

آنچه باید درباره قالیشویی شبانه روزی بدانید!

قالیشویی ها مراکزی هستند که از نظر بسیاری از ویژگی ها و خدمات به انواع مختلفی تقسیم می شوند. یکی از این دسته بندی ها بر اساس زمان ارائه خدمات قالیشویی و شستشوی انواع فرش ها است. به طوری که طبق این دسته بندی انواع مراکز به دو دسته ۲۴ ساعته و عادی تقسیم می شوند. مراکز قالیشویی ۲۴ ساعته همانطور که از عنوان آن ها مشخص است، انواع خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهند. چنان که اگر فرش شما در ساعات پایانی شب کثیف شود و بخواهید بلافاصله آن را شستشو دهید، این مراکز به کمک شما می آیند. نکته قابل توجه در رابطه با قالیشویی های شبانه روزی این است که امکان بهره مندی از انواع خدمات حتی در روزهای تعطیل در این مجموعه ها وجود دارد.

به طوری که شما هر زمان از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل کافی است با این مراکز تماس برقرار کنید تا در کم ترین زمان از خدمات مورد نظر برای تمیزکاری، شستشو، ترمیم یا رفوی فرش خود بهره مند شوید. با توجه به این ویژگی خاص مراکز قالیشویی شبانه روزی می توان گفت نسبت به مراکز دیگر طرفداران بیشتری دارند. زیرا ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به خصوص در مناسبت هایی همچون عید نوروز بسیار حائز اهمیت است. به طوری که با وجود این ویژگی در ایام تعطیل با تاخیر در تحویل فرش خود و مشکلاتی از این قبیل به هیچ عنوان مواجه نخواهید شد.

قالیشویی شبانه روزی: خدمات حرفه‌ای شستشو برای قالی‌های شما، ارائه شده توسط افراد ماهر با تجهیزات مناسب، تضمین کننده بهترین نتیجه ممکن برای قالی‌هایتان.

بهترین قالیشویی ۲۴ ساعته چه ویژگی هایی دارد؟

حال که به خوبی با قالیشویی های شبانه روزی آشنا شدید، باید بدانید همین مراکز نیز از نظر خصوصیات و خدماتی که ارائه می دهند، با یکدیگر تفاوت دارند. مراکز بسیاری خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند و شما باید با توجه به نوع خدمات و ویژگی های آن ها، یکی را به عنوان بهترین مجموعه انتخاب و به آن مراجعه کنید.

در این رابطه باید بدانید بهترین قالیشویی های ۲۴ ساعته خصوصیاتی همچون موارد زیر را دارند:

ارائه انواع خدمات در روزهای تعطیل و ساعات شبانه

این مراکز قالیشویی انواع خدمات در زمینه شستشوی فرش ماشینی، دستباف، ابریشم وغیره را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند. به طوری که در مراکز قالیشویی شبانه روزی تهران، شما از هر گونه خدمات شستشو با هر روشی برای هر نوع فرشی می توانید در ساعات شبانه یا حتی روزهای تعطیل بهره مند شوید.

در این مجموعه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و امکان انتخاب شیوه شستشو، رعایت برخی محدودیت ها متناسب با فرش، انتخاب مواد شوینده وغیره برای شما فراهم شده است.

شستشو با به روزترین روش ها و دستگاه ها

یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه بهترین قالیشویی های شبانه روزی این است که با استفاده از جدیدترین روش های دنیا نسبت به شستشوی انواع فرش ها اقدام می کنند. همچنین در این مراکز از جدیدترین و حرفه ای ترین دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود.

به همین دلیل با مراجعه به این قالیشویی ها نه تنها فرش شما پس از شستشو مانند روز اول می درخشد بلکه دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد. زیرا دستگاه های شستشو، آبگیر و خشک کن در این مراکز توسط اپراتورهای حرفه ای متناسب با قالی شما تنظیم می شوند.

تعمیر فرش ها ضمن شستشو

در بهترین مراکز قالیشویی شبانه روزی علاوه بر شستشو و تمیز کردن انواع فرش ها، خدمات دیگری نیز در این راستا به مشتریان ارائه می شود. تعمیر فرش ها یکی از مهم ترین خدمات این مراکز است که به شکل های مختلف و توسط افرادی حرفه ای و مجرب انجام می شود.

به طوری که اگر فرش شما دچار پارگی، سوختگی و مشکلاتی از این دست شده باشد، در مراکز قالیشویی ۲۴ ساعته کلیه این ایرادات پیش از شستشو برطرف می شوند. بدین صورت شما دیگر برای تعمیر و ترمیم فرش خود مجبور به مراجعه به مراکز دیگر نخواهید بود و حین شستشو انجام می شود.

همچنین با توجه به اینکه تعمیر و ترمیم فرش ها در این قالیشویی ها توسط حرفه ای ترین افراد انجام می شود، قالی شما پس از ترمیم همانند یک فرش نو خواهد بود. بدین شکل حتی نیازی نیست برای خرید یک قالی جدید اقدام کنید.

تنظیم قرارداد رسمی

در بهترین قالیشویی های شبانه روزی برای شستشو، تعمیر یا ترمیم انواع فرش ها با شما قرارداد رسمی انعقاد می شود. در این قرارداد نوع فرش، متراژ، طرح، رنگ و ایرادات آن را مشخص می کنند. همچنین تاریخ دریافت و تحویل فرش به همراه هزینه های آن نوشته می شود.

شستشو با به روزترین روش ها و دستگاه ها
یکی از ویژگی های قالیشویی ۲۴ ساعته استفاده از دستگاه های بروز می باشد.

بدین شکل در صورت بروز هر گونه مشکل در شستشو یا تعمیر فرش خود می توانید نسبت به شکایت و دریافت خسارت از قالیشویی شبانه روزی اقدام کنید. وجود قرارداد رسمی در این مراکز در واقع نشان دهنده احترامی است که قالیشویی هایی مانند امیدان برای مشتریان خود قائل هستند.

تحویل سریع فرش ها

از جمله یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مختص قالیشویی های شبانه روزی است، می توان به تحویل سریع فرش ها اشاره کرد. در این مراکز با توجه به فعالیت تمام وقت آن ها، معمولا شستشوی فرش ابریشم و دیگر مدل ها به سرعت انجام می شود. به همین خاطر هنگامی که فرش خود را برای شستشو به این قالیشویی ها می سپارید، در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را بسیار تمیز و مانند روز اول دریافت خواهید کرد. چنان که در برخی از این مجموعه ها تحویل قالی ها به صورت ۴۸ ساعته است. بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید فرش خود را سریع تحویل بگیرید یا نمی توانید بدون فرش در منزل خود رفت و آمد کنید، این قالیشویی ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

سرویس دهی در مناطق مختلف

بهترین مراکز قالیشویی شبانه روزی تهران شاید دفتر مرکزی آن ها در یک منطقه باشد اما به مناطق مختلف خدمات رسانی می کنند. بدین صورت شما هر جا که زندگی کنید، می توانید از خدمات شستشو و تعمیر فرش این مراکز بهره مند شوید. البته برخی از این مراکز مانند قالیشویی امیدان ممکن است در چند منطقه تهران نیز دفتر داشته باشند. به هر حال با مراجعه به این مجموعه ها دیگر نگران مسافت یا عدم بهره مندی از بهترین خدمات نخواهید بود.

دریافت هزینه مناسب

از دیگر خصوصیات مراکز قالیشویی ۲۴ ساعته باید به هزینه خدمات آن ها اشاره کنیم. جالب است بدانید در این مراکز اگرچه بیش ترین و بهترین خدمات در راستای شستشو و تعمیر فرش ها ارائه می شود اما در برابر آن ها هزینه مناسبی را نیز دریافت می کنند. بنابراین هرگز تصور نکنید که دریافت هزینه مناسب در این مراکز به منزله ارائه خدمات بی کیفیت است. همچنین باید بدانید قیمت گذاری ها در این مجموعه ها دقیقا طبق قیمت گذاری اتحادیه انجام می شود. به همین دلیل قیمت شستشو و ترمیم انواع فرش ها در این مراکز نسبت به دیگر قالیشویی ها مناسب تر است.

قالیشویی امیدان، قالیشویی معتبر و شبانه روزی در تهران

حال که دانستید بهترین مراکز قالیشویی شبانه روزی چه خصوصیاتی دارند، جالب است بدانید امیدان جز این مجموعه ها دسته بندی می شود. با مراجعه به این مجموعه قالیشویی با تمامی خصوصیات و ویژگی های ذکر شده مواجه خواهید شد. ضمن اینکه این مرکز ویژگی ها و خصوصیات دیگری دارد که در کم تر جایی آن ها را مشاهده می کنید. این ویژگی های شاخص امیدان عبارت هستند از:

عضو رسمی اتحادیه

این مجموعه قالیشویی یکی از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویان ایران است. به طوری که تمام خدمات و قیمت گذاری ها در این مرکز دقیقا بر اساس قوانین و قواعد اتحادیه انجام می شود. به همین دلیل یک قالیشویی کاملا رسمی و قانون مند است. ضمن اینکه در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید بلافاصله انتقاد یا پیشنهاد خود را با اتحادیه در میان بگذارید و برای شما جبران خسارت شود. این در حالی است که با مراجعه به قالیشویی های غیررسمی به هیچ عنوان از چنین خدماتی بهره مند نخواهید شد.

شستشوی انواع فرش ها با ضمانت

در این قالیشویی شبانه روزی کلیه خدمات به خصوص شستشوی انواع فرش ها با ضمانت انجام می شود. درواقع قالیشویی امیدان از کیفیت خدمات و شستشوی فرش ها توسط دستگاه ها و پرسنل خود اطمینان خاطر کافی را دارد.

به همین دلیل خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد. بدین شکل در صورت نارضایتی، مشتریان می توانند برای دریافت خسارت، تکرار خدمات بدون دریافت هزینه مجدد وغیره اقدام کنند. توجه داشته باشید این شرایط تنها در این قالیشویی لحاظ می شود و این نیز تنها به دلیل احترام و جلب رضایت مشتریان است.

سرویس دهی در مرکز، شمال و شرق تهران

این مجموعه قالیشویی در مناطق مختلف تهران انواع خدمات خود را در راستای شستشو یا تعمیر و ترمیم انواع فرش ها ارائه می دهد. به طوری که اگر ساکن مرکز، شمال یا شرق تهران باشید؛ به راحتی می توانید از خدمات امیدان بهره مند شوید و فرش خود را سالم و تمیز مانند روز اول تحویل بگیرید.

قالیشویی شبانه روزی در تهران
سرویس دهی در مرکز، شمال و شرق تهران از مزایای این قالیشویی می باشد، به عبارت دیگر این مرکز نقاط وسیعی از تهران را در کمترین زمان سرویس دهی دارد.

قلم زنی و رنگ برداری فرش های دستباف

در این مرکز علاوه بر شستشوی فرش دستباف خدمات دیگری نیز برای صاحبان این فرش ها وجود دارد. از آنجا که فرش های دستباف قیمت بیشتری نسبت به مدل های ماشینی دارند و هرچه قدمت آن ها بیشتر باشد، قیمت آن ها بالاتر خواهد بود، حفظ سلامت آن ها اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل در امیدان کلیه خدمات مربوط به رنگ برداری و قلم زنی فرش های دستباف ارائه می شود. با مراجعه به این مرکز قالیشویی شبانه روزی تهران شما می توانید از سلامت و تمیزی فرش دستباف خود اطمینان حاصل کنید.

شستشوی تابلو فرش، خوشخواب و مبل

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه امیدان این است که خدمات آن مختص فرش نیست. به طوری که در این مجموعه شستشوی انواع تابلو فرش، خوشخواب و مبل ها نیز انجام می شود. در این رابطه باید بدانید خدمات مبل شویی امیدان در محل ارائه می شود و شما دچار هیچ زحمتی نخواهید شد. ضمن اینکه ما با جدیدترین روش ها به بهترین شکل ممکن و بدون بروز هیچ گونه آسیب، انواع تابلو فرش، خوشخواب و مبل را شستشو می دهیم. در واقع با توجه به این خدمات می توان گفت امیدان در خانه تکانی صفر تا صد فرش ها، مبل ها، تابلوفرش ها و خوشخواب در کنار شما است.

درنتیجه

امروزه همه مردم برای شستشوی فرش های خود به دنبال بهترین مجموعه با سرعت بالا در تحویل فرش هستند. به همین دلیل قالیشویی ها به دو دسته عادی و شبانه روزی تقسیم می شوند و شبانه روزی ها طرفداران بیشتری دارند. زیرا در مراکز قالیشویی شبانه روزی در ساعات مختلف شب یا حتی روزهای تعطیل کلیه خدمات شستشو و تعمیر فرش ارائه می شود. بهترین قالیشویی های شبانه روزی مراکزی هستند که علاوه بر تحویل سریع فرش ها، شستشو را با دستگاه های اتوماتیک و روش های نوین انجام می دهند. تعمیر انواع فرش، تنظیم قرارداد رسمی، سرویس دهی به مناطق مختلف، دریافت هزینه مناسب وغیره از دیگر ویژگی های این مراکز هستند. با توجه به این مراکز می توان گفت امیدان یکی از بهترین قالیشویی های ۲۴ ساعته تهران است. امیدان یکی از اعضای رسمی اتحادیه است و با بهره مندی از خدمات ما ضمانت کیفیت نیز دریافت می کنید. همچنین علاوه بر فرش ها، شستشوی تابلوفرش، خوشخواب و مبل های شما را برعهده می گیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *