یکی از کارهایی که افراد برای مراقبت از فرش های خود در پیش خواهند گرفت، پیدا کردن یک قالیشویی مجاز است. قالیشویی ها برای این که به آن ها اعتماد کنند باید از ویژگی های گوناگونی برخوردار باشند ولی در مرحله اول باید یک قالیشویی مجاز باشد. این موضوع باعث شده خیلی از افراد به دنبال قالیشویی مجاز در تهران بگردند. از این رو بهترین انتخاب قالیشویی امیدان است که زیر نظر اتحادیه قالیشویی کار کرده و جزء قالیشویی برتر در تهران می باشد.

ویژگی های مجاز بودن یک قالیشویی معتبر

یک قالیشویی مجاز به دلیل نظارتی که از سوی اتحادیه قالیشویان بر کار او شده است از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:قالیشویی مجاز در تهران

۱٫ شستشوی انواع مختلف فرش

یک قالیشویی مجاز باید در شستشوی انواع فرش ها مانند شستشوی فرش دستباف، شستشوی فرش ماشینی و …. تخصص داشته باشد. در حقیقت باید بتوان با خیال راحت هر نوع فرشی را به آن قالیشویی سپرد. در قالیشویی های مجاز هر فرش با توجه به جنس، بافت و ویژگی هایی که دارد با راه های مناسب شستشو داده می شوند.

برای همین حتی برای شستشوی فرش ابریشم و دستبافت که فرش های حساس هستند دچار اشتباه نخواهند شد و بسیار اصولی شسته می شوند و تمیز و سالم به مشتری تحویل داده خواهد شد. این در صورتی است که خیلی از قالیشویی های غیر مجاز که تعداد آن ها نیز این روزها زیاد می باشد به شکل دستی و با روش های سنتی تمامی قالی ها را شستشو خواهند داد.

از این رو در قالیشویی امیدان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن امر شستشوی فرش ها را انجام داده و به همین دلیل یک قالیشویی مکانیزه می باشد.

۲٫ استفاده از ماده های مرغوب

ویژگی دیگر قالیشویی های مجاز استفاده از مواد شوینده مرغوب برای شستشوی انواع فرش ها خواهد بود. در این قالیشویی ها هر فرش با شوینده مرغوب خود شسته می شود و به همین دلیل علاوه بر لکه گیری کامل فرش، کوچکترین صدمه ای به آن وارد نمی شود.

۳٫ داشتن کارخانه اختصاصی

یک قالیشویی مجاز دارای کارخانه ای مجهز و اختصاصی می باشد. به همین دلیل کلیه مراحل شستشوی فرش ها در محیط کارخانه و زیر نظر کارشناسان انجام خواهد شد. در کارخانه قالیشویی های مجاز باید تمامیه دستگاه ها و ابزارها به حرفه ای ترین شکل ممکن باشد.

قالیشویی امیدان با داشتن کارخانه مجهز و مکانیزه و کارشناسان باتجربه توانسته است یکی از بهترین قالیشویی مجاز در تهران باشد که قالیشویی مخصوص فرش ابریشم را به بهترین نحو انجام می دهد.

۴٫ تحویل فرش در درب منزل

باید قالیشویی را انتخاب نمائید که دارای قابلیت تحویل درب منزل باشد. در حقیقت مجبور نباشید که خودتان فرش ها را به درب کارخانه ببرید. این روزها یک قالیشویی مجاز و حرفه ای شامل ویژگی تحویل درب منزل می باشد. این کار به میزان زیادی باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد، به خاطر آن که هزینه رفت و آمد به قالیشویی حذف می شود.

۵٫ هزینه های قالیشویی مناسببهترین قالیشویی مجاز در تهران

یک قالیشویی مجاز دارای مناسب ترین قیمت ها است. نظارت اتحادیه بر فعالیت قالیشویی های دارای مجوز باعث شده که همواره هزینه ها متناسب با نرخ اتحادیه باشند. در صورتی که قالیشویی های غیرمجاز و غیرحرفه ای مدام سعی دارن هزینه قالیشویی را افزایش داده و قیمت بالایی را از شما درخواست کنند.

۶٫ برخورداری از دفتر کار مناسب

باید دارای یک دفتر کار رسمی باشد تا در صورت نیاز امکان پیگیری از طریق آن فراهم شود. بسیاری از قالیشویی ها فقط دارای مکانی برای شستشوی فرش ها هستند و تمام مراحل پیگیری و ثبت سفارش به صورت تلفنی یا اینترنتی انجام می شود.

۷٫ داشتن یک سایت اختصاصی

ویژگی دیگر یک قالیشویی مجاز داشتن سایت می باشد. داشتن سایت به مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا به بررسی خدمات سایت بپردازید. علاوه بر آن بسیاری از قالیشویی مجاز در تهران امکان ثبت سفارش آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. با این کار روند ثبت سفارش برای مشتریان بسیار راحت تر می شود. این قابلیت با توجه به مشغله بالای افراد می تواند در زمان صرفه جویی کند.

قالیشویی امیدان با داشتن سایت به روز و مناسب توانسته است یکی از بهارین قالیشویی های مجاز در تهران باشد و به مشتریان عزیز خود برای ثبت سفارششان کمک بزرگی کند.

راه های پیدا کردن یک قالیشویی مجاز

اکنون باید درباره راه های پیدا کردن قالیشویی های مجاز در تهران صحبت کنیم که در زیر به آن ها اشاره شده است:

۱٫ بررسی سایت اتحادیه قالیشویان تهران

یکی از راحت ترین طریق برای پیدا کردن یک قالیشویی مجاز بررسی سایت اتحادیه قالیشویان می باشد. از راه تماس با اتحادیه می توان میزان رضایت و کیفیت کار قالیشویی مد نظرتان را بپرسید. با این کار خیال شما مطمئن می شود که انتخاب شما یک قالیشویی نام آشنا، معتبر و مجاز خواهد بود.

 ۲٫ تماس با ۱۱۸

راه دیگر تشخیص یک قالیشویی مجاز در تهران، تماس با ۱۱۸ می باشد. کافیست با ۱۱۸ تماس گرفته و شماره قالیشویی های مجاز را در منطقه خود از آن ها بگیرید. این روش برای تشخیص مجاز یا غیرمجاز بودن یک قالیشویی بسیار مناسب خواهد بود. به خاطر آن که شماره تماس بهترین قالیشویی های مجاز در تهران در ۱۱۸ به ثبت رسیده است.

۳٫ گشتن در شبکه های اجتماعیقالیشویی مجاز

روش دیگر که به شما کمک زیادی می کند تا قالیشویی های مجاز را پیدا کنید گشتن در شبکه های اجتماعی می باشد. امروزه در شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام به آسانی می توانید قالیشویی مد نظرتان را پیدا کرده و از کامنت افراد به میزان رضایت از این قالیشویی پی ببرید.

۴٫ سوال کردن از دوست و آشنا

مشورت با دوستان و آشنایان در این مورد بسیار راهکار مناسبی می باشد. با این کار قادر هستید بهترین قالیشویی های مجاز را پیدا کنید. استفاده از تجربه دیگرانسبب می شود آسان تر به یک قالیشویی اعتماد کرده و فرش های خود را به این قالیشویی ها در تهران بسپارید.

نکات مهم برای انتخاب یک قالیشویی مجاز

در انتخاب قالیشویی های مجاز به ویژگی های زیر باید توجه زیادی داشته باشید:

۱٫ جمله ارزان تر از همه جا!

برای انتخاب یک قالیشویی مناسب هر کجا که عبارت قیمت ارزان تر را دیدید حتماً از قالیشویی مد نظر فاصله بگیرید به خاطر آن که این دروغی بیش نیست و فقط با هدف جلب نظر مشتریان عزیز به کار خواهد رفت. هیچ قالیشویی حاضر به این نمی باشد. شما فقط می توانید یک قالیشویی را انتخاب کنید که هزینه آن مطابق با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه قالیشویان باشد. که در قالیشویی امیدان که بهترین قالیشویی مجاز در تهران می باشد این امر رعایت شده و تمامیه قیمت ها از سوی اتحادیه تعیین شده است.

البته شاید بعضی از قالیشویی ها برای خدمات خاصی تخفیف در نظر بگیرند ولی به این گونه نمی باشد که تمامی خدمات با نرخ پایین تر از هزینه تعیین شده از سوی اتحادیه ارائه شوند.

۲٫ درخواست کارت کارشناسایی از ماشین های حمل فرش

برای اطمینان هر چه بیشتر حتماً در هنکگتم مراجعه ماشین های حمل برای تحویل فرش، از شخص مورد نظر تقاضای کارت شناسایی قالیشویی کنید. با این کار مطمئن می شوید که قالیشویی مد نظر مجاز و معتبر بوده و با خیال آسوده فرش های خود را به این قالیشویی می سپارید.

۳٫ باز کردن فرش ها پیش از پرداخت کامل هزینه

اگر قالیشویی مد نظر امکان پرداخت درب منزل را برای شما فراهم کرده حتماً توصیه می شود قبل از پرداخت هزینه، فرش ها را از کاور خارج نموده و باز نمائید. کاملاً فرش ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که به خوبی تر و تمیز شده و همچنین سالم باشد.

۴٫ دریافت رسید از قالیشویی ها

باید بعد از تحویل فرش ها به قالیشویی، رسیدی را دریافت نمائید. رسیدی که نشان می دهد شما فرش های خود را به قالیشویی مد نظر داده اید. با داشتن رسید حتی در مواقعی که مشکل ایجاد می شود، امکان پیگیری برای شما فراهم خواهد شد.

به همین دلیل در قالیشویی امیدان تمامیه هزینه به صورت رسید به مشتریان عزیز داده می شود تا خیالشان از بابت مجاز بودن و سالم تحویل دادن فرش ها مطمئن شود.

بهترین قالیشویی مجاز در تهران

طبیعی است که وقت زیادی را برای پیدا کردن یک قالیشویی مجاز از شما طلب می کند که این روزها با مشغله بسیار زیاد هر شخص، تقریباً می توان گفت این کار غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل ما قصد داریم برای راحتی حال شما بهترین قالیشویی معتبر در تهران را معرفی کنیم که تمامی قابلیت های یک قالیشویی تر و تمیز و مجاز را داشته باشد.

قالیشویی امیدان به عنوان بهترین قالیشویی مجاز در تهران فعالیت می کند. در این قالیشویی علاوه بر شستن انواع فرش ها با بهترین روش و دستگاه ها قادر به قالیشویی مخصوص فرش ابریشم هم می باشد.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کرده ایم شما عزیزان را با قابلیت های یک قالیشویی مجاز و ترفندهایی که کلاهبرداران برای جذب مخاطب و دزدیدن فرش های گران قیمت شما در پی می گیرند، آشنا کنیم. با این حال ممکن است سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد. به همین دلیل شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان قالیشویی امیدان تماس گرفته و از راهنمایی ها و مشورت های آن ها استفاده لازم را ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *