اغلب با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز خانه تکانی، نیاز به قالیشویی و شستشوی فرش نیز بیشتر خواهد شد و افراد به دنبال بهترین و معتبرترین قالیشویی برای خدمات فرش شویی خواهند گشت. از آنجایی که مشکلات و مسائل نزدیک خانه ‌تکانی زیاد می شود، خدمات قالیشویی و قالیشویی آنلاین جای شستشوی فرش در خانه را می ‌گیرد. یقینا برای انتخاب معتبرترین قالیشویی، قیمت شستشوی فرش و قیمت قالیشویی از عوامل بسیار تاثیرگذاری می باشد. که در قالیشویی امیدان قیمت ها منصفانه و بر اساس نرخ اتحادیه می باشد. از این رو اگر شما عزیزان درباره قیمت شستشوی فرش ۶ متری و انواع فرش دیگر سوالی داشتین می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس حاصل فرمایید.
قالیشویی امیدان یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین قالیشویی های تهران می باشد که شعب گوناگونی در تمام شهر دارد. این مجموعه به خاطر استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مدرن یک قالیشویی مکانیزه بوده که فرش ها شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خواهد شست. این مجموعه علاوه بر شستشوی فرش ماشینی خدمات دیگری نظیر شسستشوی فرش ابریشم، موکت، پرز بلند و … را نیز با بهترین کیفیت ارائه می دهد.قالیشویی در مجیدیه

لیست قیمت قالیشویی

نرخ شستشوی فرش ماشینی و دستباف برای آن دسته از شهروندانی که در پی مراکز قالیشویی مجاز و معتبر تهران هستند، توسط اتحادیه قالیشویی تعیین شده است. هر ساله طبق روال و با توجه به عوامل گوناگون نظیر افزایش قیمت مواد شوینده، هزینه دستگاه و ابزار، افزایش حقوق پرسنل و … نرخ قالیشویی اندکی افزایش پیدا خواهد کرد.
همچنین افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال نیز در افزایش قیمت شستشوی فرش نیز تاثیر زیادی دارد. اتحادیه قالیشویی با توجه به موارد گفته شده، قیمت قالیشویی ۱۴۰۱ را اعلام کرده است. توجه داشته باشید که هر قالیشویی، مبلغ نهایی سفارش شما عزیزان را با توجه به هزینه ‌های حمل فرش به مشتری اعلام خواهد کرد و متعهد می ‌شود که مشتری، قیمتی بیش از مبلغ تعیین شده پرداخت نکند. از این رو برای نرخ شستشوی فرش ۶ متری می توانید با اتحادیه قالیشویی تماس گرفته و از آن مطلع شوید.
مشخص بودن قیمت شستشوی فرش ها نظیر هزینه شستشوی فرش ۶ متری، مانع از تحمیل هزینه ‌های اضافی برای لکه ‌بری و یا خدماتی دیگر که مشتری به آن ‌ها نیازی ندارد، به وسیله بعضی سودجویان بر مشتری اعمال می شود. هزینه قالیشویی امیدان نیز مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱ می باشد. این قالیشویی یک مجموعه پیشرفته با پرسنل و نیروهای ماهر می باشد که علاوه بر شستشوی فرش دستباف خدماتی نظیر قالیشویی مخصوص فرش ابریشم، شستن قالیچه و … را با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

قیمت شستشوی فرش ۶ متری

قیمت های ارائه شده از سمت اتحادیه هر ساله با توجه به عوامل گوناگونی که در ادامه به آن ها می پردازیم تعیین و ابلاغ خواهد شد. از این رو برای اطلاع دقیق راجع به هزینه شستشوی فرش ۶ متری می توانید با اتحادیه قالیشویی یا با کارشناسان ماهر و با تجربه قالیشویی امیدان تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر قیمت شستشوی فرش

مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت قالیشویی عبارتند از:

۱- اندازه فرش ها بر قیمت قالیشویی تاثیر خواهد گذاشت

این عامل واضح و مشخص است و به هیچ توضیح اضافه ای نیاز ندارد. صرف نظر از اینکه چه خدماتی مد نظر شما عزیزان است، هر چه فرش‌ شما بزرگ ‌تر باشد، باید مبلغ بیشتر و اضافه تری را برای خدمات قالیشویی بپردازید. برای مثال نرخ شستشوی فرش ۶ متری از فرش ۹ متری در ابعاد کمتر می باشد گرچه باز هم به جنس فرش ها نیز بستگی دارد.

۲- جنس و نوع فرش ها نیز بر قیمت قالیشویی تاثیر می ‌گذارد

برای بسیاری از ما، فرش‌ ها کلا به دو دسته ماشینی و دستی تقسیم خواهند شد، ولی فرش ها با هم متفاوت هستند. دقیقا به خاطر همین مسئله، قیمت قالیشویی در هر فرشی فرق دارد. برخی فرش ‌ها را می ‌توان با خیال راحت به دستگاه ‌های پرسروصدا سپرد، اما برخی فرش ‌ها به خاطر ظریف بودن و حساس بودنشان نمی شود این کار را کرد.
بعضی فرش ‌ها را با مواد و راه های معمول نمی‌ توان تمیز نمود و به زمان، دقت و تخصص زیادی نیاز دارند. به همین ترتیب، برای مثال، قیمت شستشوی فرش ۶ متری ماشینی از هزینه شستن فرش ۶ متری دستباف کمتر خواهد بود و قیمت شستشوی فرش های دستباف نیز کمتر از هزینه شستشوی فرش های ابریشمی می باشد.
از این رو باید فرش هایتان را به قالیشویی های معتبر ارسال نمائید که بزرگ ترین و معتبرترین شرکت، قالیشویی امیدان است که جزء بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران می باشد و خدمات متنوع و زیادی را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

۳- روش و راه شستشو بر قیمت شستشوی فرش ها تاثیر خواهد گذاشت

از جنس و مدل فرش ‌ها که بگذریم، مراکز معتبر در این زمینه فرش ها را به چند شکل می ‌توانند تمیز و بشویند نظیر شستشوی عادی و اعلاشویی. همان ‌طور که از اسم آن هم مشخص است و می توان حدس بزنیم، هزینه اعلاشویی از همه بالاتر بوده حتی در نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱ هم رقم جدایی برای آن ذکر شده است.

۴- نوع مواد شوینده استفاده شده در شستشوی فرش ها

یک قالیشویی می ‌تواند سراغ شوینده ‌های ارزان قیمت و بی کیفیت برود که احتمالا آسیب و صدمه زدن‌ آن ها به فرش زیاد می شود و یا می ‌تواند از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت استفاده کند که کوچک ترین آسیب و صدمه ای به بافت فرش های مشتریان نمی ‌زند.
اینکه یک قالیشویی معتبر و بزرگ کدام را انتخاب می ‌کند کاملا مشخص می باشد، ولی باید توجه کنیم که این موضوع بر هزینه شستشوی فرش ۶ متری و انواع دیگر فرش ها تاثیر می گذارد.

۵- تعمیرات گوناگون فرش ها

شاید شما نخواهید فرش خود فقط شسته شود، شاید می خواهید ترمیم ‌ها و تعمیراتی هم بر روی آن انجام شود تا همانند روز اول خود بشود. یک قالیشویی معتبر و عالی قطعا چنین خدماتی را هم برای انواع فرش ها ارائه خواهد داد.

۶- سیاست ‌های قالیشویی نیز بر قیمت تاثیر می ‌گذارد

بسته به سیاست ‌های بازاریابی که قالیشویی های مجاز دارند، امکان دارد هزینه‌ ها کمی زیاد و کم شوند. برای مثال بعضی شرکت ‌ها هزینه حمل و نقل را در لیست قیمت قالیشویی خود اضافه می کنند، برخی دیگر هزینه گوناگونی را برای ارائه سرویس در محل یا در کارگاه نخواهند گرفت و برخی بسته ‌بندی و کاور را کاملا رایگان انجام خواهند کرد. همچنین، ممکن است بعضی قالیشویی ها به خاطر رونق دادن به کسب ‌و کارشان تخفیف‌ های خاصی می گذارند که نباید با بی کیفیت بودن کار آن ها اشتباه گرفته شود.
از این رو برای اطلاع دقیق تر درباره انواع عوامل موثر بر هزینه قالیشویی و قیمت شستشوی فرش ۶ متری می توانید با کارشناسان ماهر قالیشویی امیدان تماس حاصل فرمایید.قیمت شستشوی فرش 6 متری

شستشوی فرش در قالیشویی امیدان متری چند می باشد؟

قیمت شستشوی فرش ها در قالیشویی امیدان طبق تعرفه هایی و عرفی می باشد که اتحادیه قالیشویان آن را تایید نموده است. تعرفه شستشوی فرش بستگی به نوع و مدل فرش خواهد داشت. به طور مثال قالی هایی ۶ متری که امکان شستشو با پودر و آب را ندارند هزینه شستشوی فرش ۶ متری این مدلی بیشتر خواهد بود. چون که که شستشو با پودر آب باعث آسیب و صدمه دیدن به فرش شده و یا موجب زرد شستن فرش ها خواهند شد.
قالیشویی امیدان شستشوی فرش را با دستگاه ها و ابزارهای تمام اتوماتیک انجام داده و همچنین از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت در شستشو استفاده خواهند کرد. خدمات کامل و با ضمانت و تضمینی انجام می شود. شما با ضمانت نامه کتبی فرصت دارید در صورت عدم رضایت از شستشوی فرش با ما تماس گرفته و درخواست شستشوی مجدد آن را بکنید. قیمت خدمات قالیشویی امیدان با توجه به تعرفه های اتحادیه برای شما فاکتور می شود.

اعلاشویی چیست؟

اعلاشویی فرش همانگونه که از نام آن مشخص می باشد شستشوی برتر و ویژه فرش دستبافت، ماشینی و هر فرش دیگر و یا بهتر بگوییم شستشوی فرش با بالاترین کیفیت و بالاترین استاندارد ممکن خواهد بود. اگر تا الان از خدمات قالیشویی استفاده کرده اید باید با این موضوع مواجه شده باشید. در اعلاشویی فرش ماشینی از مواد شوینده ویژه و مرغوب استفاده خواهد شد. اما در شستشوی ساده و معمولی، فرش ها معمولا با پودر آب شسته می شوند.
برای فرش هایی که مشکل خاصی ندارند و به تازگی شستشو داده شده اند، شسشتوی معمولی و عادی انتخاب خوبی خواهد بود. اما در اعلاشویی به خاطر نوع شستشوی عمیقی و خوبی که انجام می شود، همه لکه ها از روی فرش پاک خواهد شد و در گرمخانه خشک شده و بعد از آن اتوپرس می شوند و به صورت بسته بندی تحویل مشتری داده می شود. طبیعتا نرخ اعلاشویی فرش ها با شستشوی عادی فرش تفاوت داشته و در تعیین هزینه قالیشویی تاثیر گذار زیادی دارد. از این رو برای آگاهی بیشتر درباره قیمت شستشوی فرش ۶ متری و اعلاشویی فرش می توانید با کارشناسان ماهر قالیشویی امیدان تماس حاصل فرمایید.

در موارد زیر اعلاشویی فرش ها توصیه می شود که:

• زمان آخرین شستشوی فرش ها بیش از یکسال شده باشد.
• شستشوی فرش های دستباف و ابریشم تنها به صورت اعلاشویی انجام خواهد شد.
• اگر از عمر فرش ها بیش از ۳ سال گذشته باشد باید از خدمات اعلاشویی فرش استفاده نمائید. چون که تار و پودهای فرش بعد از مرور زمان ضعیف می شود.
• زمانی که فرش ها در معرض گرد و غبار زیاد بوده و یا زیاد بر روی آن رفت و آمد می شود.
قیمت اعلاشویی فرش به خاطر دلایل فوق بیشتر می باشد. قیمت قالیشویی برای خدمات اعلاشویی به صورت جدا حساب خواهد شد. بر اساس تجربه، اعلاشویی فرش برای مواردی که دچار آسیب و صدمه شده اند یا نیاز به شستشوی ویژه و اساسی دارند، مناسب تر می باشد. به خاطر شفاف سازی هر چه بیشتر درباره قیمت و هزینه قالیشویی، تمام کارهای صورت گرفته بر روی فاکتور باید درج شود و در اختیار مشتری قرار گیرد.

استعلام رایگان نرخ قالیشویی

برای این که قیمت شستشوی فرش ۶ متری ماشینی و سایر فرش های دیگر در اندازه های متفاوت را به دست آورید، نیازی به جمع ‌و تفریق هزینه ‌های گوناگون و مختلفی که در اینترنت می ‌بینید نمی باشد. «خدمت از ما» به شما کمک خواهد کرد تا در عرض چند دقیقه آخرین قیمت قالیشویی در ساسر ایران را از چند قالیشویی و شرکت مجاز و معتبر را بدون پرداخت هزینه ای استعلام نمائید یا می توانید با تماس به قالیشویی های معتبر نظیر قالیشویی امیدان از کارشناسان آن ها درباره نزخ و هزینه شستشو سوال کنید.نمونه ترین قالیشویی در تهران

چرا امیدان را برای خدمات قالیشویی باید انتخاب نمائیم؟

قالیشویی امیدان با داشتن سال‌ ها تجربه در خصوص انواع خدمات قالیشویی، خشک‌ شویی فرش ها، لکه‌ بری و ترمیم آن و .. حتی در شلوغ ‌ترین روزهای سال، پاسخگوی مشتریان عزیز خود می باشد. خدمات ویژه و خاص قالیشویی امیدان سبب شده است تا این مرکز به مکانی مطمئن برای سپردن فرش های ارزشمند مشتریان تبدیل بشود و مشتریان با خیال راحت فرش ‌های نفیس و گرانبهای خود را به ما بسپارند..
مجموعه امیدان با داشتن انواع تجهیزات پیشرفته و در عین حال پرسنل کارآمد و کافی، در روزهای شلوغ نیز خوش ‌قول می باشد و برخلاف دیگر مراکز، فرش‌ های مشتریان عزیز را به موقع و دقیق به آنان تحویل خواهد داد.

سخن آخر

تنوع قالیشویی های سراسر تهران سبب شده تا انتخاب یک قالیشویی خوب و عالی برای خیلی از افراد سخت باشد. برای پیدا کردن بهترین و معتبرترین قالیشویی با قیمت مناسب شما باید به سابقه و کیفیت خدمات یک قالیشویی توجه نمائید. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در کنار مواد شوینده مرغوب و نظارت کارشناسان در زمان شستشو می تواند روی کیفیت شستشوی فرش تاثیر بسزایی می گذارد و علاوه بر این موارد باید نرخ و هزینه شستشوی آن ها طبق اتحادیه باشد. از این رو مناسب ترین انتخاب، قالیشویی امیدان می باشد که تمام هزینه های آن بر اساس اتحادیه بوده و بالاترین کیفیت را به شما ارائه می دهند. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات درباره قیمت شستشوی فرش ۶ متری و هر نوع فرش دیگری می توانید با کارشناسان ماهر شرکت ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *