آیا می دانید با شستشوی فرش با مواد نانو، هر چقدر چای روی آن بریزید؛ لک نمی گیرد و نگران کثیفی زودهنگام آن نخواهید بود؟ نانوشویی یا شستن انواع فرش با استفاده از مواد نانو یکی از تازه ترین روش های شستشوی مورد استفاده در مراکز قالیشویی است.

البته این روش را تنها در قالیشویی های پیشرفته مشاهده می کنید و در مراکز سنتی از این مواد استفاده نمی کنند. زیرا نانوشویی نیازمند علم و اطلاعات کافی است. چنان که در این شیوه فرش ها را با استفاده از مواد به خصوصی تمیز می کنند که بسیاری از نگرانی های شما نسبت به تمیزی و سلامت فرشتان از بین برود.

این شیوه از شستشو مزایای بسیاری نسبت به روش های سنتی و دیگر شیوه ها دارد و در عین حال از نظر قیمت با آن ها متفاوت است. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا با چگونگی، مزایا، قیمت و فرش های مناسب برای شستشوی با این روش آشنا شوید.بهترین قالیشویی فرش دستباف

آنچه باید درباره شستشوی فرش با مواد نانو بدانید!

نانوشویی یا همان روش شستن فرش با مواد نانو یکی از جدیدترین شیوه ها برای تمیز کردن فرش ها است که از سوی بسیاری از مشتریان مورد استقبال قرار گرفته است. از این روش تنها در مراکز قالیشویی جدید، به روز و پیشرفته استفاده می شود و قالیشویی های سنتی به این شیوه مجهز نیستند.

در شستشوی فرش ها با مواد نانو پس از اینکه فرش به خوبی شستشو و تمیز شد، آن را با مواد نانو مانند شامپوهای نانو شستشو می دهند. خشک کردن فرش هایی که با این مواد شسته شده اند نیز با دستگاه سانتریفیوژ انجام می شود. به طوری که فرش شسته شده ابتدا در این دستگاه آبگیری می شود و سپس آن را وارد فضای سرپوشیده می کنند و به آن حرارت زیاد به فرش وارد می شود. این حرارت باعث خشک شدن سریع فرش می شود اما هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کند.

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی با مواد نانو

شستشوی فرش با مواد نانو از جهات مختلفی با روش های دیگر شستن فرش ها متفاوت است. یکی از اصلی ترین تفاوت های آن این است که مزایای بسیاری دارد. چنان که از جمله مزایای این شیوه برای شستن انواع قالی، فرش، قالیچه وغیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نابودی لکه های عمیق و قدیمی

یکی از مهم ترین مزایایی که برای این شیوه ذکر می شود، از بین بردن انواع لکه ها به بهترین شکل ممکن است. به طوری که اگر روی فرش شما لکه های عمیق یا قدیمی وجود دارد و تا به حال بارها آن را شستشو داده اید و لکه ها برطرف نشده اند، بهتر است این روش را امتحان کنید.

زیرا مواد نانو بهترین لکه برها محسوب می شوند و به راحتی و در زمان کوتاه عملیات لکه بری فرش ها را انجام می دهند. به طوری که پس از شستشوی فرش در قالیشویی با مواد نانو دیگر هیچ خبری از هیچ لکه ای نخواهد بود و آن را مانند روز اول دریافت می کنید.

به تعویق افتادن شستشوی بعدی فرش

یکی دیگر از مزایای شستشوی فرش با مواد نانو که توجه بسیاری از افراد را به این شیوه از شستشو جلب می کند، این است که شستشوی بعدی فرش شما به تعویق می افتد. زیرا استفاده از مواد نانو برای تمیز کردن فرش ها باعث می شود که دیرتر کثیف شوند.

مواد نانو به شکلی هستند که لایه ای روی سطح فرش تشکیل می دهند و از نفوذ هر گونه آلودگی و مواد جلوگیری می کنند. به عنوان مثال در صورت ریختن مایعات روی فرش کافی است شما با یک دستمال به آرامی آن را پاک کنید تا لکه ایجاد نشود.قالیشویی خوب دربند

بدین شکل شما می توانید از کثیف نشدن آن ها تا مدت ها اطمینان حاصل کنید و با انتخاب این روش مجبور نخواهید بود که هر چند وقت یک بار فرش خود را شستشو دهید. قالیشویی امیدان یکی از مراکزی است که نانوشویی فرش را به بهترین شکل انجام می دهد و تا خیال شما را از تمیزی فرش ها راحت می کند.

رفع بوی بد فرش

جالب است بدانید که مواد نانو تا حدی در تمیزی فرش ها تاثیرگذار هستند که حتی بوی بد آن ها را به خوبی برطرف می کنند. بنابراین اگر تابه حال برای شما پیش آمده است که پس از شستشوی فرش احساس کنید که بوی نامطبوعی دارد، توصیه می کنیم از این شیوه برای شستن قالی های خود اقدام کنید.

زیرا شستشوی فرش با مواد نانو موجب نابودی تمام کثیفی ها، میکروب و آلودگی های فرش می شود و هیچ اثری همچون بو از آن ها باقی نمی گذارد.

براق شدن فرش ها

از دیگر مزایای قابل توجه شستن فرش با مواد نانو می توان به براق شدن فرش ها اشاره کرد. زیرا این مواد چنان قدرتی در تمیزی دارند که پس از شستشوی فرش با آن ها، فرش ها مانند روز اول خود می درخشد و برق می زند. برای دیدن رنگ های روشن فرش خود بدون تیرگی و به روشنی روز اول، از این شیوه استفاده کنید.

کاهش احتمال رشد انواع باکتری و میکروب

استفاده از مواد نانو برای شستن فرش ها نه تنها از بین بردن کثیفی و میکروب ها را به دنبال دارد بلکه از رشد مجدد آن ها نیز جلوگیری می کند. کاهش احتمال رشد انواع باکتری و میکروب ها یکی از مزایای حائز اهمیت این شیوه محسوب می شود که در انتخاب آن برای شستن فرش ها تاثیر بسیاری دارد.

افزایش طول عمر و زیبایی فرش و الیاف آن

شستشوی فرش با مواد نانو علاوه بر مزایای ذکر شده باعث افزایش طول عمر و ماندگاری فرش ها نیز می شود. زیرا مواد نانو با جلوگیری از رشد باکتری ها، نفوذ کثیفی ها و آلودگی ها به خوبی از الیاف فرش محافظت می کنند و این امر ماندگاری و طول عمر را به همراه دارد. برای افزایش ماندگاری فرش خود و شستن با استفاده از مواد نانو می توانید همین الان در قالیشویی امیدان به ثبت سفارش بپردازید.

نانوشویی فرش دستباف بهتر است یا ماشینی؟

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای انتخاب روش نانوشویی برای شستن فرش ها این است که آیا این روش برای فرش دستباف مناسب تر است یا ماشینی؟ اگر شما نیز دچار این دغدغه شده اید، باید بدانید این شیوه برای شستشوی فرش دستباف و فرش های گرانبها کاربرد بیشتری دارد.

اما بسیاری از افراد نیز برای تمیزی بهتر و جلوگیری از کثیفی سریع فرش های ماشینی برای آن ها نیز این روش را انتخاب می کنند. در واقع مسئله تاثیرگذار بر انتخاب این روش برای شستشوی انواع فرش ها بیش از هر چیز دیگری، قیمت آن است که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

قیمت نانوشویی فرش چقدر است؟

شستشوی فرش با مواد نانو علاوه بر مزایا از نظر قیمت نیز با شیوه های دیگر بسیار متفاوت است. چنان که این روش نسبت به دیگر شیوه ها قیمت بیشتری دارد. البته این قیمت بیشتر در برابر کیفیت و مزایای بسیار آن ناچیز است.قالیشویی تمام اتوماتیک

زیرا شما با پرداخت این هزینه در واقع از چندبار شستشوی فرش خود جلوگیری می کنید و بدین شکل می توان گفت حتی روشی مقرون به صرفه محسوب می شود. با این وجود نمی توان برای آن قیمت ثابتی را مشخص کرد. زیرا هزینه شستن انواع فرش با مواد نانو تحت تاثیر نوسانات بازار، مرکزی که به آن مراجعه می کنید و ویژگی های فرش مورد نظر کاهش یا افزایش پیدا می کند.

بهترین قالیشویی برای شستن فرش با مواد نانو

تا به اینجا دانستید که شستشوی فرش در قالیشویی با مواد نانو چگونه انجام می شود و چه مزایایی را به همراه دارد. حال باید بدانید مرکزی که برای استفاده از این روش شستشو به آن مراجعه می کنید، بسیار حائز اهمیت است.

زیرا باید به مجموعه ای مراجعه کنید که ضمن استفاده از بهترین مواد، به خوبی با چگونگی شستشوی فرش با مواد نانو آشنایی داشته باشد تا از بروز هر گونه آسیب جلوگیری شود. در این رابطه باید بدانید با سپردن فرش خود به قالیشویی امیدان برای شستشو با مواد نانو جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

زیرا در این مجموعه افرادی حرفه ای مشغول به کار هستند و به بهترین شکل به شستشوی انواع فرش با این شیوه می پردازند. همچنین در امیدان هزینه مناسبی را برای این خدمات پرداخت خواهید کرد.

در نتیجه

نانوشویی یا شستن فرش با استفاده از مواد نانو یکی از به روزترین شیوه های شستن فرش ها به شمار می رود. این روش بیشتر در قالیشویی های معتبر و جدید وجود دارد. در این شیوه از مواد نانو مانند شامپوهای نانو برای شستشو استفاده می شود و مزایای بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.

جلوگیری از رشد و پیشرفت باکتری و میکروب ها، لکه بری قوی، به تعویق انداختن شستشوی بعدی، براق شدن فرش، افزایش طول عمر و ماندگاری وغیره تنها برخی از مزایای شستشوی فرش با مواد نانو هستند. اگرچه این شیوه برای شستن فرش ها دستباف و گرانبها مناسب تر است اما برای شستشوی فرش ماشینی نیز کاربرد دارد.

البته هزینه نانوشویی نسبت به دیگر روش ها بیشتر است و این امر تاثیر بسیاری بر انتخاب آن دارد. با این وجود در صورت ثبت سفارش در قالیشویی امیدان دغدغه ای نسبت به هزینه آن نخواهید داشت. در امیدان ضمن بهره مندی از خدمات بی نظیر، هزینه مناسبی را پرداخت می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *